دلایل کاهش تورهای عمان از مقصد تهران

ثبت شرکت در عمان

برخی مدیران آژانس‌های مسافرتی معتقدند که متقاضی برای تورهای خارجی کاهش یافته‌‌ و در این میان مهمترین عامل اثرگذار افزایش قیمت‌ها بوده و  موضوعاتی مانند سیل اخیر در کشورهای حاشیه خلیج فارس تاثیر زیادی روی قیمت تورها نداشته‌ است.

به گزارش کاماپرس، در هفته گذشته سیل شدید در عمان منجر به بروز اختلالاتی در فعالیت فرودگاه‌های این کشور شد. برای آگاهی از تاثیر آن بر تورهای ایرانی به مقصد عمان با چند تن از مدیران آزانس‌های مسافرتی گفتگو کردیم.

مجتبی اعلایی مدیرعامل آژانس مسیر سبز در گفت‌وگو با کاماپرس درباره تاثیر سیل روی تورهای عمان، گفت: به دلیل اینکه متقاضی تور به عمان در زمان سیل زیاد نبود، عملا قیمت‌ها نیز تحت‌تاثیر قرار نگرفتند.

بیشتر بخوانید:

وی با بیان به اینکه در حال حاضر وضعیت فرودگاه‌ها عادی شده، افزود: اما تعداد تقاضا برای پرواز تور همچنان کم است. یکی از عوامل تاثیرگذار در کاهش تقاضا برای پرواز بالا بودن قیمت ارز است. با این حال پیش بینی می‌شود که در بازه زمانی خرداد ماه به دلیل تعطیلاتی که وجود دارد تقاضا برای تورهای عمان بیشتر شود.

راز آسمان پایتخت

2-مهاجرت به عمان از طریق تحصیل

تورهای گروهی به عمان کنسل شدند

همچنین معصومه غفاری مدیرعامل آژانس نیک سانا سفر با اشاره به اینکه سیل عمان باعث شد تورهای گروهی به این کشور اجرایی نشوند، گفت: با وجود تبلیغات گسترده برای تورهای عمان، اما میزان بازدید از پکیج تورهای عمان به شدت کاهش یافته است.

این فعال حوزه گردشگری با بیان اینکه کاهش تورهای خارجی از اسفند ماه سال 1402 اتفاق افتاده‌ است، افزود: نمی‌توان گفت کاهش تقاضا در زمان سیل اخیر تنها تحت تاثیر وضعیت جوی هوا بود. به عبارت دیگر افزایش قیمت‌ها روی سفرهای خارجی تاثیر زیادی گذاشته‌ است.

انتهای پیام

مرتبط با : مسیر سبزنیک سانا سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز