لوستر زیما ؛ چشمگیر و دل نواز

لوسترها، چه آویزهای درخشان داشته باشند یا بدون آویز بوده اما طراحی‌شان منحصر بفرد باشد، می‌توانند به کل حال و هوای محیط را عوض کنند. لوستر زیما هم یکی از انواع لوسترهای مختلفی است که با طراحی ساده اما خلاقانه، زیبایی‌بخش هر فضایی می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لوستر، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، لوستر زیما با قدمت 25 ساله، یکی از پرتقاضاترین انواع لوستر در ایران بوده که استفاده از لامپ کم مصرف اس ام دی و قیمت مناسب این لوستر ها دلیلی برای جذب بیشتر خریداران شده است.

لوستر زیما از یک محفظه که لامپ‌ها بر روی آن چیده می‌شود و یک بدنه کریستالی براق تشکیل شده است. به دلیل وجود انواع مختلف و دارا بودن نور ملایم، لوسترهای زیما در اکثر قسمت‌های ساختمان قابل استفاده هستند.

راز آسمان پایتخت

انواع لوستر زیما

 لوستر مدرن زیما کد ۲۱۳۰

این لوستر دارای قابلیت تنظیم ارتفاع 60 الی 100، کفی گرد استیل قطر ۳۲ سانتیمتر و بدنه سوپر کریستال است. لامپهای مدل ۲۱۳۰ بسیار کم مصرف بوده و از مدل اس ام دی با کیفیت، پرنور و دارای سه حالت آفتابی، مهتابی و ترکیبی هستند. در زیر لامپها، از خنک کننده مخصوص آلومینیومی استفاده شده است.

لوستر آویز مدرن زیما کد ۲۱۲۳

ارتفاع قابل تنظیم ۶۰ الی 100، کفی گرد استیل ۲۰ سانتی متری و بدنه سوپر کریستال از مشخصات لوستر 2123 است. این مدل لوستر زیما، دارای دیمر برای تنظیم، کم و زیاد کردن نور لامپ برای ۱۵ الی ۲۰ متر مربع بوده و همچنین لامپ های این مدل نیز همه اس ام دی با نور آفتابی، مهتابی و ترکیبی هستند.

لوستر زیما مدل کابلی کرشمه 1

لوستر مدل کرشمه دارای قابلیت تنظیم ارتفاع و ریموت بوده که نور لامپ ها ی آن به سه حالت آفتابی، مهتابی و طبیعی تنظیم می‌شوند. ریموت این لوستر دارای قابلیت اتصال چهار لوستر با هم است. لوستر کرشمه، سینی استیل قطر ۲۰ سانتی متری دارد که با گیره های سیم گیر و کابل به سمت پایین لوستر متصل هستند.

لوستر زیما مدل تابان۱

این لوستر دارای کفی مستطیل استیل درجه یک و پنج حلقه آویز سوپر کریستال است، که توسط یک کابل به کفی متصل می‌شوند. لامپهای اس ام دی با قابلیت تنظیم نور بر روی لوستر تابان نصب شده است.

لوستر زیما مدل آریا 2

لوستر آریا در رنگ سفید و عسلی با کفی مستطیل ۶۰ در ۸۰ و قطر ۳۰ سانتی متری طراحی و تولید شده است. قابلیت تنظیم نور و نور پردازی خاص، این محصول را بسیار جذاب و چشمگیر کرده است.

دیوارکوب زیما مدل ۲۱۱۷D

ابعاد کفی این دیوارکوب ۳۳ و ارتفاع آن ۱۲ سانتی متر از دیوار بوده و دارای توان 12 وات، قابلیت روشنایی ۳ متر مربع و وزن ۲ کیلوگرم است. دیوارکوب ۲۱۱۷ معمولا برای راهرو و حمام استفاده می‌شود.

خرید آنلاین لوستر زیما، از یک فروشگاه برتر دنیا

بهترین راه برای سفارش و خرید لوستر زیما مراجعه به تولیدی و فروشگاه ایران لوستر بوده، این مجموعه تجهیزات نورپردازی و لوستر به صورت آنلاین و فیزیکی را عرضه می‌کند. ارسال سریع، بسته بندی مقاوم، قابلیت تعویض و مرجوع کردن کالا، گارانتی، خدمات پس از فروش، نصب رایگان، مشاوره رایگان قبل و بعد از خرید در ارتباط با نصب و نگهداری لوستر، ضمانت اصالت، قیمت و کیفیت از مهمترین ویژگی‌های ایران لوستر هستند. علاقه‌مندان و خریداران می توانند برای بازدید از نمایشگاه مجازی و دریافت قیمت روز، اطلاعات و مشاوره رایگان به وبسایت رسمی ایران لوستر مراجعه کنند.

در ادامه قیمت برخی از مدل های لوستر و دیوارکوب های زیما را مشاهده می کنید؛

انتهای پیام

مرتبط با : ایران لوستر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز