لوازم آرایشی، بهداشتی و مراقبتی پوست و مو نوتروژینا

فروشگاه لوازم آرایشی آرایش تاپ -کاماپرس
لست سکند

نوتروژینا از بهترین برند های لوازم آرایشی، بهداشتی و مراقبتی پوست و مو است، از آن جایی که محصولات نوتروژینا حاوی ویتامین C، ویتامین B، رتینول، هیالورونیک اسید، پروبیوتیک، ترهالوز گیاهی، هگزانول و سایر عصاره ها و مواد طبیعی ای هستند محبوبیت بسیاری دارند.

محصولات نوتروژینا فاقد الکل، پارابن و تست حیوانی بوده و باعث ایجاد حساسیت و آلرژی پوستی نمی شوند، در این مقاله به معرفی برخی از محصولات محبوب و پر استفاده نوتروژینا می پردازیم.

محصولات نوتروژینا از بهترین ها هستند که فروشگاه های اینترنتی زیادی عرضه می کنند که یکی از بهترین ها فروشگاه لوازم آرایشی آرایش تاپ می باشد.

سرم آبرسان کپسولی نوتروژینا

سرم آبرسان کپسولی نوتورژینا یکی از محصولات باکیفیت این برند است که دارای کپسول های ویتامین E بوده و پوست را به مدت 24 ساعت آبرسانی می کند، وجود ویتامین E در این سرم علاوه بر خاصیت مرطوب کنندگی بالا موجب افزایش استحکام پوست و روشن کنندگی پوست می شود، سرم آبرسان کپسولی نوتروژینا برای انواع پوست به ویژه پوست های خشک و دهیدراته مناسب است.

استفاده از این سرم موجب از بین رفتن خشکی پوست شده و از پوست در برابر رادیکال های آزاد محافظت می کند، ضمن این که دارای بافتی سبک و فاقد چربی است و پوست را به صورت عمقی آبرسانی می کند، استفاده از این سرم منافذ پوست را مسدود نمی کند و جذب بالایی دارد.

راز آسمان پایتخت

کرم ژل نوتروژینا کاسه ای

ژل کرم کاسه ای نوتروژینا مناسب پوست های کم آب و خشک است و به آبرسانی عمیق پوست پرداخته و تا 24 ساعت ماندگاری دارد، این ژل کرم که فاقد الکل و پارابن است از پوست در برابر عوامل محیطی همچون آلودگی ها، رادیکال های آزاد و… محافظت کرده و استفاده از آن موجب افزایش خاصیت ارتجاعی پوست می شود.

استفاده از کرم ژل نوتروژینا از طریق جذب آب بین سلول ها موجب افزایش طراوت و شادابی پوست می شود و از پیری و چین و چروک پوست جلوگیری می کند، استفاده از این ژل کرم موجب از انسداد منافذ باز پوست و ایجاد جوش و کومدون جلوگیری می کند.

کرم دور چشم نوتروژینا

کرم دور چشم نوتروژینا به آبرسانی قوی پوست دور چشم می پردازد، این کرم دور چشم حاوی اسید هیالورونیک بوده و به همین علت در سریع ترین زمان به پوست دور چشم نفوذ کرده و آبرسانی عمیق آن را انجام می دهد، استفاده از این محصول خستگی دور چشم، سیاهی، پف و چین و چروک دور چشم را کاهش داده و موجب شفافیت دور چشم می شود.

این کرم دور چشم فاقد الکل و هرگونه مواد شیمیایی بوده، تست حیوانی ندارد و موجب حساسیت نخواهد شد.

فروشگاه لوازم آرایشی-کاماپرس

آبرسان زردچوبه نوتروژینا

مرطوب کننده و آبرسان زردچوبه برای انواع پوست به ویژه پوست چرب و مختلط دهیدراته مناسب است، این کرم تسکین دهنده و آرامش بخش است.

کرم زردچوبه نوتروژینا رطوبت پوست را حفظ می کند، زردچوبه موجود در آن به عنوان آنتی باکتریال عمل کرده و با جوش های صورت مقابله می کند، استفاده از این آبرسان منافذ باز صورت را کوچک کرده و بافت کاملاً سبکی دارد.

اسکراب تیوپی نوتروژینا

اسکراب تیوپی لایه بردار نوتروژینا منافذ پوست را به صورت عمیق پاکسازی کرده و لک های روی پوست را از بین می برد.

استفاده از اسکراب نوتروژینا سلول های مرده، جوش های سرسیاه و آلودگی های پوست را در سریع ترین زمان ممکن از بین می برد و استفاده از آن به شادابی و درخشان شدن پوست صورت کمک می کند.

کرم دست نوتروژینا

استفاده از کرم دست نوتروژینا خشکی پوست را کاهش داده و از تحریک پوست جلوگیری می کند، کرم دست نوتروژینا محصولی بسیار مناسب و حاوی گلیسیرین است که خشکی های پوست را از عمیقاً آبرسانی می کند.

استفاده از کرم دست نوتروژینا ترک های پوستی را رفع کرده و از ایجاد ترک های بیشتر جلوگیری می کند و دارای ماندگاری 24 ساعته می باشد.

ژل شستشوی گریپ فروت نوتروژینا

ژل شستشوی گریپ فروت نوتروژینا شوینده و پاک کننده عمیق پوست است که مناسب انواع پوست و استفاده روزانه می باشد، استفاده از این ژل منافذ پوست را کاملاً پاکسازی کرده و پوست صورت را از آلودگی ها تمیز می کند، این ژل شستشو سرشار از سالسیلیک اسید است.

ژل شستشوی گریپ فروت نوتروژینا از طریق کنترل ترشح چربی پوست جوش و آکنه های صورت را کاهش داده و از طریق پاک کردن آلودگی ها پوست را شفاف می کند، این ژل فاقد هرگونه روغن، سولفات، مواد صابونی و فتالات و… است.

ژل شستشوی ضد جوش نوتروژیِنا

ژل شستشوی ضد جوش نوتروژیِنا از طریق تمیز کردن آنی پوست، منافذ باز پوست صورت را کوچک کرده و سطح چربی پوست را کنترل می کند، این ژل کاملاً ملایم بوده و مناسب پوست های مستعد جوش و پوست های چرب است، استفاده از این ژل شستشو فاقد مواد صابونی است و سلول های مرده پوست را از بین برده و پوست را عمقی تمیز می کند.

انتهای پیام

مرتبط با : آرایش‌ تاپ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز