قیمت سکه به 14 میلیون و 800 هزار تومان رسید/ سکه دوباره اوج می گیرد؟

تور لحظه آخری-کاماپرس

قیمت سکه امروز 200 هزار تومان دیگر افزایش یافت و به 14 میلیون و 800 هزار تومان رسید تا این پرسش در میان معامله گران بازار مطرح شود که باید در انتظار اوج گیری و رکودرشکنی دوباره قیمت سکه باشیم؟

سکه را در این کانال پیش بینی می کردند. به عقیده آنها سکه کشش گذشتن از مرز 16 میلیون را ندارد و تا مشخص شدن نتیجه انتخابات آمریکا در بازه 14 تا 15 میلیونی باقی خواهد ماند.

البته معامله گرانی هم هستند که معتقدند سکه توان رکوردشکنی های دیگر را دارد و دنباله دار نشدن ریزش قیمت سکه در دو روز اخیر را دلیل محکمی برای این امر می دانند.

جزئیات قیمت انواع سکه و قیمت طلا

به هر شکل بنا به اعلام دنیای اقتصاد قیمت سکه امروزسه شنبه 15 مهرماه 1399 به 14,800,000 (چهارده میلیون و هشتصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش 2.02 درصدی داشته است.

راز آسمان پایتخت

نرخ نیم سکه هم امروز به تبعیت از سکه به ۸,۱۵۰,۰۰۰ (هشت میلیون و یکصد و پنجاه هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۳.۶۸ درصدی داشته است.

قیمت ربع سکه نیز امروز گران تر شد و با افزایش ۰.۹۶ درصدی، از ۵,۱۵۰,۰۰۰ (پنج میلیون و یکصد و پنجاه هزار) تومان به ۵,۲۰۰,۰۰۰ (پنج میلیون و دویست هزار) تومان رسید اما سکه گرمی بدون تغییر نسبت به روز قبل ، ۲,۶۰۰,۰۰۰ (دو میلیون و ششصد هزار) تومان معامله شد.

قیمت طلای داخلی امروز برخلاف اونس جهانی طلا بالا رفت و هر گرم طلا ۱۸ عیار با افزایش ۱.۴۲ درصدی، از ۱,۳۳۹,۱۶۰ (یک میلیون و سیصد و سی و نه هزار و یکصد و شصت) تومان به ۱,۳۵۸,۵۵۱ (یک میلیون و سیصد و پنجاه و هشت هزار و پانصد و پنجاه و یک) تومان رسید.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  بازار سکه و طلا، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز