قیمت روز گوشی های نوکیا ، وان پلاس و ال جی

لست سکند

شرکت‌های مختلف در بازار موبایل با تولید گوشی‌هایی که قیمت‌های مختلف، تنوع کیفیت، تنوع قدرت، تنوع ظاهری و… دارند به دنبال سود خود هستند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار موبایل، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از اقتصادنیوز، امروزه گوشی‌های موبایل بخش جدایی‌ناپذیر از زندگی هستند و افراد نسبت به کارایی آن می‌توانند از برندهای متنوع، محصولی برای خود انتخاب کنند. در این مطلب قیمت برخی مدل از بعضی شرکت‌ها بررسی خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

آخرین قیمت گوشی های نوکیا

شرکت نوکیا با عرضه مدل‌های مختلف در بازار سعی در برگشتن به روزهای اوج خود دارد. در حال حاضر گوشی موبایل نوکیا C1 با ظرفیت 16 گیگابایت و رم 1 گیگ به قیمت 1 میلیون و 699 هزارتومان به فروش می‌رسد. امروز قیمت گوشی موبایل نوکیا C2 با ظرفیت 16 گیگابایت 1 میلیون و 770 هزارتومان است.

از برند نوکیا گوشی 2.3 با ظرفیت 32 گیگابایت به قیمت 2 میلیون و 850 هزارتومان عرضه می‌شود. گوشی موبایل 2.2 نوکیا با ظرفیت 32 گیگابایت و رم 3 گیگابایت قیمتی معادل 3 میلیون و 129 هزارتومان دارد.

در بازار موبایل امروز گوشی 3.2 نوکیا دو سیم‌کارته با ظرفیت 64 گیگابایت 3 میلیون و 175 هزارتومان قیمت خورده است. گران‌ترین نوکیا در این دسته‌بندی گوشی موبایل 5.4 با ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگ که قیمت ثبت شده برای آن 4 میلیون و 490 هزارتومان است.

گوشی موبایل‌های الجی موجود در بازار

گوشی‌های الجی در بازار کمیاب هستند زیرا محبوبیت سابق گذشته خود را ندارند و شرکت این برند ساخت تلفن همراه را متوقف کرده و در زمینه ساخت وسایل خانه فعالیت می‌کند. دو مدل گوشی از این برند می‌توان به Velvet و k61  اشاره کرد.

گوشی موبایل الجی مدل k61 دوسیم‌کارته و با حافظه 128 گیگابایت 5 میلیون و 799 هزارتومان قیمت‌گذاری شده است و  گوشی Velvet  با حافظه 128گیگابایت و رم 6 گیگ به قیمت 10 میلیون و 719 هزارتومان به فروش می‌رسد.

کدام گوشی وان پلاس در بازار موجود است؟

یکی از جدیدترین شرکت‌های ساخت موبایل وان پلاس است و بر روی بازار آمریکا سرمایه‌گذاری اصلی خود را انجام داده و با قراردادهای مختلف در آمریکا و دیگر نقاط جهان مطرح شده است.

آخرین قیمت دو محصول وان پلاس در بازار ایران به این صورت است؛ گوشی وان پلاس مدل 6T با 128 گیگابایت حافظه و 8 گیگابایت رم به قیمت 10میلیون و 500 هزارتومان قابل خریداری است و مدل 8 پرو این شرکت با 256 گیگابایت حافظه و 12 گیگابایت رم، 18 میلیون و 500 هزارتومان قیمت دارد.

مرتبط با : ال جینوکیاوان پلاس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز