ارزان ترین گوشی های 5 جی موجود در بازار

در حال حاضر هنوز شبکه مخابراتی نسل پنجم به صورت گسترده در کشور مورد استفاده قرار نمی‌گیرد اما پیش‌بینی می‌شود تا چندوقت دیگر اینترنت 5جی در دسترس همگان قرار بگیرد. در حال حاضر تعداد زیادی از گوشی های موجود در بازار از شبکه ۵ جی پشتیبانی می‌کنند که قیمت‌شان در بازه ۵ تا ۵۰ میلیون تومان قرار دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار موبایل، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

کاماپرس در این مطلب سعی کرده است چند مدل از ارزان ترین گوشیهای 5جی موجود در بازار کشور را معرفی کند؛

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

گوشی موبایل شیائومی پوکو ام ۳ پرو ۵ جی

قیمت: 5 میلیون و 295 هزارتومان

یکی از ارازنترین گوشی های 5جی موجود در بازار، شیائومی مدل پوکو ام ۳ پرو ۵ جی است که این محصول دوسیم‌کارت می‌خورد و با حافظه 64 گیگابایتی و رم 4 گیگابایتی عرضه می‌شود. این مدل از شیائومی وزن 190 گرمی دارد و از 16 میلیون رنگ پشتیبانی می‌کند. این محصول با رزولوشن عکس 48 مگاپیکسلی، به ۳ دوربین اصلی مجهز شده است. از قابلیت‌های این گوشی شیائومی می‌توان به حسگر اثر انگشت، بدنه مقاوم، مناسب برای عکاسی و همچنین مناسب برای بازی اشاره کرد.

گوشی موبایل ریلمی نارزو ۳۰ ۵ جی

قیمت: 5 میلیون و 399 هزارتومان

گوشی موبایل ریلمی مدل نارزو ۳۰ ۵ جی را می‌توان دومین گوشی ارزان 5جی بازار نام برد. این محصول دو سیم‌کارته ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایتی دارد. این گوشی ریلمی 185 گرمی بوده و مجهز به حسگر اثر انگشت است.

از فناوری‌های این موبایل می‌توان به بلوتوث، وای فای، جی‌پی‌اس، بی‌دی‌اس، یواس‌بی و… اشاره کرد. از قابلیت‌های دوربین این مدل از ریلمی می‌توان به 3 ماژول پشت گوشی با رزولوشن عکاسی 48 مگاپیکسل اشاره کرد.

گوشی موبایل Galaxy A22  5G

حافظه 64 گیگابایت؛ 5 میلیون و 479 هزارتومان

حافظه 128 گیگابایت؛ 5 میلیون و 699 هزارتومان

گوشی ۵ جی ارزان دیگر، دوسیم‌کارته از شرکت سامسونگ است. گلکسی آ ۲۲مدل G با دو حافظه مختلف  64 و 128 گیگابایتی در این دسته‌بندی قرار می‌گیرند. رزولوشن عکاسی این گوشی سامسونگ 48 مگاپیکسل است و 3 ماژول دوربین در پشت گوشی دارد.

باتری این محصول لیتیوم-پلمیری با ظرفیت 5 هزار میلی‌آمپر ساعت است. این محصول 203 گرمی دارای بدنه مقاوم و مجهز به حسگر اثر انگشت همچنین برای عکاسی و بازی مناسب است. نوع پردازنده این موبایل 64 بیتی است که تراکم 399 پیکسل بر اینچ دارد. از فناوری‌های این مدل از سامسونگ می‌توان به وایفای، بلوتوث، رادیو، هات‌اسپات، جی‌پی‌اس، یواس‌بی و … اشاره کرد.

مرتبط با : سامسونگشیائومی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز