قیمت روز موبایل 26 مرداد 1401 / گوشی هم همگام با دلار ارزان می‌شود؟

لست سکند

گوشی های موبایل هوشمند، امروزه به جزئی جدایی‌ناپذیر از زندگی انسان تبدیل شده‌اند به طوری که حتی نمی‌توان تصور کرد که روزی نباشند. افراد بیشتر کارهای خود را با این گوشی‌ها انجام می‌دهند، از خرید از تره‌بار گرفته تا رزرو هتل و این روزها اختلالاتی که در اینترنت وجود دارد، همه را نگران کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار موبایل، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به خاطر همین اهمیت گوشی موبایل در زندگی روزمره است که لیست قیمت روز گوشی ، روز به روز مهم‌تر از قبل می‌شود. اکنون نیز اخباری از مذاکرات احیای برجام به گوش می‌رسد که دلار را تا کانال 27 هزار تومان پایین کشید و اکنون هم باوجود اینکه باز هم به 30 هزار تومان بازگشته است، ممکن است روی لیست قیمت روز گوشی تاثیرگذار باشد.

لیست قیمت روز گوشی

اما با توجه به جدول، هنوز قیمت گوشی‌های موبایل ثابت است و تغییر چندانی نکرده‌اند. اما باید توجه داشت که در این آشفته‌بازار گوشی موبایل، برخی سودجویان گوشی‌ها را گران‌تر از قیمت واقعی عرضه می‌کنند و اگر کسی قصد خرید گوشی دارد، بهترین تصمیم خرید از یک فروشگاه معتبر است. فروشگاه باغ کالا، علاوه بر اینکه گوشی‌ها را با قیمت مناسب عرضه می‌کند، روی قیمت آن‌ها تخفیف ویژه هم قائل می‌شود.

راز آسمان پایتخت

انتهای پیام

مرتبط با : باغ کالا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز