قیمت روز طلا 1 مرداد 1402/ نرخ سکه 26 میلیون تومان شد!

طلا-کاماپرس
لست سکند

قیمت هر گرم طلای 18 عیار در روز جاری نسبت به دیروز 8 هزار و 600 تومان کم شد و به مرز 2 میلیون و 282 هزار و 300 تومانی رسید. نرخ سکه نیز در مقایسه با روز گذشته 298 هزار تومان کاهش پیدا کرد و در محدوده 26 میلیون و 901 هزار تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروز قیمت اونس نسبت به دو روز قبل 2.60 درصد کم شده و در محدوده هزار و 961 دلاری قرار دارد. تا دو روز گذشته اونس پیشروی قیمتی خوبی داشته و رشد ناگهانی آن، اندکی سرمایه گذارانش را امیدوار کرد. اما نرخ این فلزگرانبها مجددا اصلاح شد و بار دیگر در مدار نزولی قرار گرفت.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

سکه حمایت قیمتی مهم را نیز از دست داد

امروز قیمت نیم سکه نسبت به روز قبل 250 هزار تومان کاهش پیدا کرد و به مرز 14 میلیون و 500 هزار تومانی رسید. نرخ ربع سکه نیز در مقایسه با روز گذشته 200 هزار تومان دیگر کم شد و در محدوده 9 میلیون و 550 هزار تومانی قرار گرفت. اما قیمت سکه گرمی نسبت به دیروز 150 هزار تومان بالا رفت و 5 میلیون و 750 هزار تومان خرید و فروش شد.

اکثر فعالان بازار ارز معتقدند کم رمق بودن دلار در روزهای گذشته سبب شده تا از رونق بازار سکه و نرخ این فلزگرانبها کم شد. سکه دیروز ضربه کاری خورد و به سمت پایین محدوده حمایتی 27 میلیون و 200 تومانی عقب نشینی کرد. همین موضوع زمینه را برای افت بیشتر نرخ این فلزگرانبها در جریان معاملات روز جاری پدید آورد. گذشته از کم توانی قیمت دلار در عبور از کانال 49 هزار تومانی، شروع ماه محرم نیز در کم رونقی بازارها و معاملات سکه بی‌تاثیر نیست.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز