قیمت روز طلا 31 تیر 1402/ معامله گران سکه محتاط شدند

طلا-کاماپرس
لست سکند

وضعیت بازار طلا و سکه همچنان بدون ثبات است و نمی‌توان پیش بینی دقیقی از آن ارائه داد. قیمت هر گرم طلای 18 عیار در روز جاری نسبت به پنج شنبه 7 هزار و 700 تومان کم شده و به مرز 2 میلیون و 310 هزار تومان رسیده است. نرخ سکه نیز در مقایسه با دو روز قبل 85 هزار تومان کم شد و در محدوده 27 میلیون و 301 هزار تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید

به گزارش کاماپرس، نرخ اونس در روز جاری نسبت به دیروز 2.7 درصد کم شد و به مرز هزار و 961 دلاری رسید. به نظر کارشناسان، سرمایه گذاران بازار طلای جهانی به دلیل برگزاری جلسه فدرال رزرو اندکی محتاط شده‌اند و مایل به معامله این فلزگرانبها نیستند. به همین علت دوباره قیمت فلزگرانبها در مدار نزولی قرار گرفته است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

احتمال رشد دوباره نرخ سکه وجود دارد؟

امروز نسبت به دو روز گذشته قیمت نیم سکه، برخلاف سکه تمام، 50 هزار تومان بالا رفت و به مرز 14 میلیون و 750 هزار تومانی رسید. نرخ ربع سکه در مقایسه با پنج شنبه تغییری نداشت و در همان محدوده 9 میلیون و 750 هزار تومانی خرید و فروش شد. اما قیمت سکه گرمی نسبت به دو روز گذشته 10 هزار تومان کاهش پیدا کرد و در محدوده 5 میلیون و 900 هزار تومانی قرار گرفت.

تحلیلگران پیش بینی کرده بودند که این امکان وجود دارد اخبار سیاسی سطح ریسک‌های سیاسی معامله گران را بالا ببرد و نوسان قیمتی رخ دهد. به نظر با توجه به اخبار سیاسی منفی منتشر شده، جهت انتظارات معامله گران سکه تغییر کند و نرخ این فلزگرانبها بار دیگر در مدار صعودی قرار بگیرد. در واقع نرخ این فلزگرانبها برای مدت کوتاهی در مدار کاهشی قرار گرفته است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “قیمت روز طلا 31 تیر 1402/ معامله گران سکه محتاط شدند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز