قیمت روز طلا 26 تیر 1402/ بازار طلا و سکه دوباره رونق می گیرد؟

طلا-کاماپرس
لست سکند

قیمت هر گرم طلای 18 عیار در روز جاری نسبت به دیروز 10 هزار و 600 تومان بالا رفت و به مرز 2 میلیون و 329 هزار تومانی رسید. نرخ سکه در مقایسه با روز گذشته 183 هزار تومان افزایش پیدا کرد و در محدوده 27 میلیون و 684 هزار تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نرخ اونس نیز بعد از چند روز کاهش، امروز با رشد 2.2 درصدی نسبت به دو روز قبل، در محدوده هزار و 957 دلاری قرار گرفت. همچنان سرمایه گذاران این فلزگرانبها سردرگم هستند و به کاهش و افزایش جزئی قیمت‌ها توجهی ندارند. برخی بر این باورند که بانک مرکزی آمریکا به زودی نرخ بهره را افزایش خواهد داد. در حال که گروهی معتقدند این روند متوقف خواهد شد و این موضوع به نفع طلا و دیگر فلزات گرانبها خواهد بود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

احتمال تداوم کاهش نرخ سکه و طلا در روزهای آتی

امروز قیمت نیم سکه نسبت به روز قبل 50 هزار تومان دیگر بالا رفت و به مرز 14 میلیون و 950 هزار تومانی رسید. نرخ ربع سکه نیز در مقایسه با روز گذشته 50 هزار تومان رشد پیدا کرد و در محدوده 9 میلیون و 950 هزار تومانی قرار گرفت. سکه گرمی نیز نسبت به دیروز 50 هزار تومان رشد قیمتی داشت و 6 میلیون و 100 هزار تومان خرید و فروش شد.

شریبانی، نائب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران، بیان کرده که تغییرات قیمت طلا و سکه در روز جاری نسبت به دیروز چندان قابل توجه نبوده و تقاضا برای فلزات گرانبها همچنان پایین است. به گفته شریبانی، با توجه به فرارسیدن ایام سوگواری امام حسین (ع) و شروع ماه محرم، احتمالا رکود تقاضا تشدید خواهد شد و این وضعیت ادامه دار خواهد بود.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “قیمت روز طلا 26 تیر 1402/ بازار طلا و سکه دوباره رونق می گیرد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز