قیمت روز طلا 24 تیر 1402/ نرخ سکه تا کانال 27 میلیون تومانی عقب رفت

امروز قیمت هر گرم طلای 18 نسبت به دو روز قبل هزار و 100 تومان افزایش پیدا کرد و به مرز 2 میلیون و 350 هزار و 400 تومانی رسید. اما نرخ سکه در مقایسه با پنج شنبه 209 هزار تومان کم شد و در محدوده 27 میلیون و 992 هزار تومانی قرار گرفت.

به گزارش کاماپرس، نرخ اونس در روز جاری نسبت به روز قبل 0.25 درصد کم شد و به مرز هزار و 954 دلاری رسید. در بازار فیزیکی طلا، تاجران هندی برای سومین هفته پیاپی تخفیف‌هایی را برای خرید طلا ارائه دادند. زیرا قیمت‌های بالا تقاضای داخلی را کاهش داده بود. با این حال همچنان ریزش قیمتی سنگینی برای اونس اتفاق نیفتاده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

علت تداوم نزول نرخ سکه در روز جاری از زبان شریبانی

امروز نرخ نیم سکه نسبت به دو روز قبل 150 هزار تومان کم شد و به مرز 15 میلیون و 150 هزار تومانی رسید. قیمت ربع سکه نیز در مقایسه با پنج شنبه گذشته 50 هزار تومان کاهش پیدا کرد و در محدوده 10 میلیون و 150 هزار تومانی قرار گرفت. نرخ سکه گرمی نیز نسبت به دو روز گذشته 65 هزار تومان نزول داشت و 6 میلیون و 150 هزار تومان خرید و فروش شد.

راز آسمان پایتخت

شریبانی، نائب رئیس اول اتحادیه طلا و جواهر تهران، در گفت و گو با سایت طلا اعلام کرده که طی معاملات روز جاری باز هم کاهش قیمت طلا و سکه اتفاق افتاد. به گفته شریبانی، متاسفانه همچنان تقاضایی در این بازار وجود ندارد و این بخش رکودی است. شریبانی اعلام کرده که نرخ ارز، اونس جهانی و میزان تقاضا و حضور خریداران عوامل تعیین کننده و اثرگذار روی قیمت طلا و سکه در روزهای آتی خواهد بود.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز