قیمت روز طلا 22 تیر 1402/ نرخ سکه به کانال 28 میلیونی برگشت

امروز قیمت هر گرم طلای 18 عیار نسبت به روز قبل 8 هزار و 300 تومان افزایش پیدا کرد و به مرز 2 میلیون و 353 هزار و 900 تومانی رسید. نرخ سکه نیز در روز جاری در مقایسه با دیروز 180 هزار تومان دیگر بالا رفت و در محدوده 28 میلیون و 181 هزار تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نرخ اونس در روز جاری نسبت به دیروز 0.08 درصد بیشتر شد و به مرز هزار و 958 دلاری رسید. نرخ طلای جهانی در روز جاری رکوردشکنی کرد و به بالاترین میزان یک ماهه اخیر رسید. قیمت طلا در روز جاری با توجه به کاهش ارزش دلار آمریکا رشد پیدا کرد و توانست رکورد جدیدی را ثبت کند. برخی از فعالان بازار طلا با توجه به آمارهای منتشر شده از تورم آمریکا امیدوار هستند که فدرال رزرو به زودی از تشدید سیاست‌های پولی خود دست بکشد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

علت اصلی صعود دوباره نرخ سکه و طلا چه بود؟

امروز قیمت نیم سکه نیز نسبت به روز قبل 100 هزار تومان بیشتر شد و به مرز 15 میلیون و 300 هزار تومانی رسید. اما نرخ ربع سکه در مقایسه با دیروز تغییری نداشت و در همان محدوده 10 میلیون و 200 هزار تومانی خرید و فروش شد. قیمت سکه گرمی نیز نسبت به روز قبل 15 هزار تومان بالاتر رفت و 6 میلیون و 215 هزار تومان خرید و فروش شد.

شریبانی، نائب رئیس اول اتحادیه طلا و جواهر تهران، در گفت و گو با سایت طلا بیان کرده که نرخ سکه به دلیل رشد قیمت اونس بالا رفت و دوباره وارد کانال 28 میلیون تومانی شد. با وجود رشد نرخ سکه، اما همچنان خریدار زیادی در بازار حضور ندارد و رکود این بخش ادامه پیدا کرده است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “قیمت روز طلا 22 تیر 1402/ نرخ سکه به کانال 28 میلیونی برگشت

  1. امیرعلی ستوده گفته:

    بازار طلا فعلا خداروشکر آرامش پیدا کرده و تغییر قیمت ها بالا پایین میشه خیلی مقدار زیادی نیست امیدوارم ماندگار باشه این شرایط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز