قیمت روز طلا 25 تیر 1402/ نرخ سکه در میانه کانال 27 میلیون تومانی متوقف شد

طلا-کاماپرس
لست سکند

بازار فلزات گرانبها در رکود عمیقی به سر می‌برد. امروز قیمت هر گرم طلای 18 عیار نسبت به روز قبل 7 هزار تومان کم شد و به مرز 2 میلیون و 325 هزار تومان رسید. نرخ سکه نیز در مقایسه با روز گذشته 500 هزار تومان کاهش پیدا کرد و در محدوده 27 میلیون و 501 هزار تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نرخ اونس نیز همگام با طلا و سکه بازار داخلی در مدار نزولی حرکت می‌کند. هم اکنون قیمت اونس نسبت به روز قبل 4.9 درصد کم شده و به مرز هزار و 954 دلاری رسیده است. این کاهش قیمتی اونس باعث ناامیدی سرمایه گذاری آن شده و همین موضوع سبب شده تا شرایط بازاری این فلزگرانبها رو به وخامت برود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

امکان کاهش نرخ سکه و طلا در روزهای آتی وجود دارد؟

امروز قیمت نیم سکه نسبت به روز گذشته 150 هزار تومان دیگر کم شد و به مرز 14 میلیون و 950 هزار تومانی رسید. نرخ ربع سکه نیز در مقایسه با روز قبل 200 هزار تومان کاهش پیدا کرد و در محدوده 9 میلیون و 900 هزار تومانی قرار گرفت. قیمت سکه گرمی نیز نسبت به روز پیش 100 هزار تومان نزول پیدا کرد و 6 میلیون و 50 هزار تومان خرید و فروش شد.

نادر بذرافشان، رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران، در گفت و گو با سایت طلا بیان کرده که طی معاملات روز جاری باز هم قیمت طلا و سکه کم شد و ریشه این موضوع به نزول نرخ ارز و نبود تقاضا متصل می‌شود. به نظر کارشناسان و فعالان، تا زمانی که نرخ دلار در حال کاهش است نمی‌توان به رشد قیمت طلا و سکه بازار داخلی امیدواری چندانی داشت.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز