قیمت روز بلیط هواپیما تبریز تهران / قیمت روز 19 آبان

لست سکند

شهر تبریز یکی از مهم‌ترین شهرهای ایران است که در استان آذربایجان شرقی واقع شده است و مسیرهای آن همچون بلیط هواپیما تبریز تهران همیشه پرطرفدار است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ گردشگری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، زیبایی‌های طبیعی ناشی از موقعیت جغرافیایی این شهر از یک سو، آثار تاریخی که از عصر آهن تا دوران معاصر را شامل می‌شود از سوی دیگر، همه و همه تبریز را به یک شهر تمام عیار تبدیل کرده‌اند. اما گاهی، تبریزی‌ها به پایتخت سفر می‌کنند.

برخی معتقدند، تهران به عنوان پایتخت، روزانه به اندازه جمعیت یک شهر پر و خالی می‌شود. این جمله یعنی تهران روزانه مسافران بسیاری دارند که تنها برای اهداف کاری یک روزه به آن سفر می‌کنند. تبریزی‌ها نیز از ایت قاعده مستثنی نیستند و روزانه برای مقاصد تحصیلی، تجاری و اداری به تهران می‌آیند. از سوی دیگر، از آنجا که تبریز نیز یک کلان‌شهر با امکانات است، بسیاری از تهران نیز به تبریز سفر می‌کنند. تمامی این دلایل، مسیرهای تبریز تهران را مورد توجه قرار می‌دهد.

راز آسمان پایتخت

یکی از راه های مسافرت بین این دو شهر به خصوص از تبریز به تهران، خرید بلیط هواپیما تبریز تهران است. خرید بلیط هواپیما می‌تواند تا حد زیادی در زمان سفر صرفه‌جویی کند. بسیاری از افراد در تبریز ترجیح می‌دهند برای کارهای اداری یا قرار ملاقات صبح با یک پرواز مستقیم به تهران سفر کرده و پس از انجام کارهای مربوطه شب به شهر خود بازگردند. البته مسافرانی هم هستند که قصد سفر به یکی از شهر های نزدیک و یا اطراف تهران را دارند. این دسته از افراد نیز ترجیح می دهند برای کاهش زمان سفر خود، با هواپیما به تهران سفر کرده و از آنجا با وسیله نقلیه دیگری مسیر خود را ادامه دهند. این مسیر را می‌توان تنها در یک ساعت و 15 دقیقه طی کرد. مدت زمان پرواز تبریز و تهران در سریع‌ترین حالت ممکن ۱ ساعت و ۱۵ دقیقه است ولی ممکن است تا یک ساعت و 40 دقیقه نیز به طول بکشد. درواقع، فاصله هوایی بین این دو شهر ۵۲۸ کیلومتر است و مدت زمان پرواز به آب و هوا و عوامل دیگر نیز بستگی دارد. در ادامه قیمت‌های بلیط هواپیما تبریز تهران قابل مشاهده است؛

انتهای پیام

مرتبط با : ره بال آسمان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز