قیمت روز ارز دیجیتال 21 خرداد 1402/ بازار رمزارزها سرخ پوش شد

اخبار مربوط به احضار مدیرعامل بایننس باعث شد تا بار دیگر قیمت ارز دیجیتال مهم بازار و دیگر رمزارزها رو به نزول برود و شرایط بازار اندکی ملتهب شود. امروز هم بازار رمزارزها تحت تاثیر این اخبار نزول زیادی را تجربه کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بررسی بازار رمزارزها نشان داده که وضعیت قیمت ارز دیجیتال مهم بازار به مراتب بهتر از دیگر آلت کوین‌ها است. همین موضوع سبب شده تا نرخ تسلط بیت کوین افزایش پیدا کند. به نظر کارشناسان و فعالان بازار رمزارزها، هم اکنون هیچ نشانه‌ای از بهبود وضعیت آلت کوین‌ها در بازار مشاهده نمی‌شود. با این وجود رهبران بازار رمزارزها در شرایط کنونی تاب آوری خوبی داشته و همچنان در مدار صعودی قرار دارند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

خبر شکایت سازمان بورس و اوراق بهادار آمریکا از صرافی کوین بیس باعث شده تا برخی از آلت کوین‌ها به شدت نزول قیمت را تجربه کنند و به هیچ وجه شرایط مناسبی نداشته باشند. در همین خصوص برخی از پلتفرم‌های معاملاتی قصد حذف یکسری از آلت کوین‌ها را از فهرست معاملات خود دارند. در واقع این کار موجب خواهد شد تا کم کم بازار این دسته از آلت کوین‌ها از بین برود و این نوع کوین‌ها دیگر مورد معامله قرار نگیرند.

راز آسمان پایتخت

اتریوم به عنوان یکی از رهبران بازار رمزارزها توانسته به خوبی در برابر ریزش قیمتی مقاومت کند و همچنان بازار گرمی داشته باشد. نگاهی به قیمت لحظه‌ای ارز دیجیتال مذکور نشان دهنده کاهش 6 دلاری آن نسبت به روز قبل است. هم اکنون قیمت اتریوم در محدوده هزار و 751 دلاری قرار دارد. نگاهی به قیمت ارز دیجیتال امروز نسبت به یک هفته قبل کاهش 154 دلاری آن را نشان می‌دهد. براساس تحلیل فیبوناچی، در صورتی که قیمت ارز دیجیتال مذکور از محدوده مقاومتی هزار و 757 دلاری عبور کند، امکان رشد بیشتر آن به وجود خواهد آمد.

با وجود وخامت اوضاع بازار رمزارزها به نظر کارشناسان و فعالان این بخش امکان رشد قیمت ریپل دور از انتظار نیست. در واقع حرکت قیمتی ریپل نویدبخش رشد 100 درصدی آن است. قیمت لحظه‌ای ارز دیجیتال ریپل کاهش 0.05 درصدی آن را نسبت به دیروز نشان می‌دهد. در حال حاضر قیمت ریپل به مرز 0.505 دلار رسیده است. نگاهی به قیمت ارز دیجیتال امروز نسبت به یک هفته قبل کاهش 6.23 درصدی آن را نشان می‌دهد. براساس تحلیل فیبوناچی ریپل برای رشد بیشتر باید مرز 0.50 دلار را پشت سر بگذارد.

منبع: اکسکوینو، پلتفرم خرید و فروش ارزهای دیجیتال و کیف پول رمزارز ها

انتهای پیام

مرتبط با : اکسکوینو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز