قیمت روز ارز دیجیتال 18 خرداد 1402/ وضعیت بازار رمزارزها چگونه است؟

ارز دیجیتال-کاماپرس

بازار کریپتو از لحاظ ماهیت همچنان نوسانات قیمتی را تجربه می‌کند. امروز قیمت ارز دیجیتال مهم بازار به همراه دیگر رمزارزهای شناخته شده اندکی کاهش پیدا کرده اما این موضوع دلواپسی و دل نگرانی معامله گران را به همراه نداشته است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بدون توجه به کاهش قیمت ارز دیجیتال پرطرفدار بازار و دیگر رمزارزها که امروز رخ داده، به نظر وضعیت کلی کریپتو بهبود پیدا کرده است. براساس آخرین گزارش و اطلاعات، ارزش کلی بازار ارزهای دیجیتال تا دیروز نسبت به دو روز گذشته چهار درصد افزایش پیدا کرده بود. بازار ارزهای دیجیتال پس از انتشار خبر مربوط به شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده آمریکا از صرافی بایننس وارد یک فاز اصلاحی شدید شد و در مدار نزولی حرکت کرد. البته اقدامات کمیسیون بورس آمریکا علیه بازار رمزارزها به این مورد ختم نشد و به کوین بیس نیز حمله کرد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با این حال معامله گران بازار تلاش کردند نسبت به این اتفاقات کم توجه باشند و از جریان معاملات غافل نشوند. داده‌های درون زنجیره‌ای بایننس نیز بیان کننده تلاش معامله گران برای توجه بیشتر به بازار رمزارزها است. براساس این داده‌ها، در میان بهبودی قوی در بازار، تعداد زیادی از موقعیت‌های معاملاتی شورت لیکویید شده و بزرگ‌ترین لیکوییدیشن معاملات شورت در سه ماه گذشته اتفاق افتاد.

آریاک سفر

گذشته از این مسائل به نظر با توجه به ریزش قیمت ارزهای دیجیتال در هفته جاری، معامله گران بزرگ زیادی به خرید رمزارزها پرداخته‌اند و همین موضوع سبب شده تا فشار خرید بیشتر شود و بازار بار دیگر در مدار رونق قرار بگیرد.

اتریوم امروز اندکی دچار نزول قیمت شده است. قیمت لحظه‌ای ارز دیجیتال اتریوم نشان می‌دهد که نرخ این رمزارز نسبت به روز گذشته یک دلار کاهش پیدا کرده و در محدوده هزار و 838 دلاری قرار دارد. ضمنا قیمت ارز دیجیتال امروز در مقایسه با یک هفته اخیر 31 دلار کم شده است. براساس تحلیل کلاسیک، در صورتی که قیمت اتریوم از محدوده مقاومتی هزار و 847 دلاری عبور کند امکان رشد بیشتر آن دور از انتظار نیست.

امروز قیمت ریپل هم در مدار نزولی بود. هم اکنون قیمت لحظه‌ای ریپل در محدوده 0.52 دلار قرار دارد که نسبت به دیروز 1.06 درصد کاهش پیدا کرده است. بررسی قیمت ارز دیجیتال امروز نسبت به یک هفته اخیر رشد 2.25 درصدی آن را نشان می‌دهد. براساس تحلیل کلاسیک، در صورتی که ریپل محدوده مقاومتی 0.52 دلار را پشت سربگذارد، روند رشد آن سریع‌تر خواهد شد.

منبع: اکسکوینو، پلتفرم خرید و فروش ارزهای دیجیتال و کیف پول رمزارز ها

انتهای پیام

مرتبط با : اکسکوینو
نرم افزار حسابداری
ایمالز
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز