قیمت روز ارز دیجیتال 16 خرداد 1402

اکسکوینو-کاماپرس

عملکرد بازار رمزارزها در آغاز هفته جاری چندان مطلوب نبود و انتشار خبر شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا از بایننس و مدیرعامل آن سبب شد تا قیمت ارز دیجیتال معروف بازار و دیگر رمزارزها کاهش پیدا کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، قیمت ارز دیجیتال معروف بازار در اولین روز از هفته جاری کاهش پیدا کرد اما اکنون اندکی از این ریزش قیمتی را تجربه کرده است. این روزها قیمت ارز دیجیتال شناخته شده بازار نوسانی است و در حالی این اتفاق رخ داده که معامله گران و سرمایه گذاران تصور می‌کردند روند صعود نرخ بیت کوین ادامه خواهد داشت و احتمالا این موضوع باعث رونق دوباره بازار رمزارزها خواهد شد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

کاهش دوباره قیمت ارز دیجیتال معروف باعث شده تا برخی از تحلیلگران تصور کنند که همچنان قیمت بیت کوین به پایین‌ترین میزان ممکن نرسیده است. همین موضوع سبب شده تا برخی از معامله گران بازار رمزارزها به وحشت بیفتند و بخواهند رمزارزهای خود را به فروش برسانند. در واقع دیروز فشار فروش در بازار زیاد شد اما امروز وضعیت متعادل بوده و بازار نوسان چندانی ندارد.

آریاک سفر

ریزش دیروز قیمت ارزهای دیجیتال سبب شد تا اتریوم نیز اندکی عقب نشینی کند و نتواند مرز مقاومتی هزار و 920 دلاری را پشت سر بگذارد. در صورتی که بیت کوین پایین محدوده مقاومتی هزار و 920 دلاری باقی بماند، احتمال ریزش آن بیشتر است. هم اکنون قیمت لحظه‌ای ارز دیجیتال اتریوم نسبت به روز قبل 14 دلار بالا رفته و به مرز هزار و 819 دلاری رسیده و با محدوده هزار و 920 دلاری تفاوت زیادی دارد. نگاهی به قیمت ارز دیجیتال امروز نسبت به یک هفته اخیر نشان داده که نرخ این رمزارز 4.52 درصد کاهش پیدا کرده است. براساس تحلیل کلاسیک، در صورتی که قیمت ارز دیجیتال مذکور از محدوده مقاومتی هزار و 826 دلاری عبور کند، احتمال رشد بیشتر آن دور از انتظار نخواهد بود.

توکن بومی بلاکچین یکی از رمزارزهای پرطرفدار این روزهای بازار ارز دیجیتال است. هم اکنون قیمت لحظه‌ای ارز دیجیتال ریپل نسبت به روز قبل 0.76 درصد بالا رفته و در محدوده 0.51 دلار قرار دارد. نگاهی به قیمت ارز دیجیتال امروز نسبت به یک هفته پیش کاهش 2.15 درصدی آن را نشان می‌دهد. براساس تحلیل فیبوناچی، در صورتی که قیمت ارز دیجیتال مذکور از محدوده مقاومتی 0.51 دلار عبور کند، امکان رشد بیشتر آن را وجود دارد.

منبع: اکسکوینو، پلتفرم خرید و فروش ارزهای دیجیتال و کیف پول رمزارز ها

انتهای پیام

مرتبط با : اکسکوینو
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز