قیمت روز ارز دیجیتال 11 خرداد 1402

ارز دیجیتال-کاماپرس

کشورهای مختلفی از قدرت گرفتن بازار رمزارزها و رشد قیمت ارز دیجیتال معروف نگران هستند. در عین برخی از دولت‌ها رمزارزها را به ارزهای فیات ترجیح داده و زمینه را برای گسترش این بازارها فراهم کرده‌اند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، این روزها رونق دوباره‌ای به بازار رمزارزها برگشته و قیمت ارز دیجیتال مشهور بازار نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته وضعیتی به مراتب بهتر دارد. با وجود اینکه بازار رمزارزها همواره در حال گسترش بوده اما همچنان برخی دولت‌ها نسبت به این بخش حساسیت دارند و با وضع قوانین مختلف سعی در ایجاد اختلال در روند کاری بازار رمزارزها دارند. در این خصوص برایان آرمسترانگ، مدیرعامل صرافی کوین بیس، بیان کرده که آمریکا در حوزه پذیرش بیت کوین از کشوری مثل چین عقب افتاده و به زودی شاهد آن خواهیم بود که چین بر اقتصاد جهانی تسلط پیدا خواهد کرد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آرمسترانگ بیان کرده که دولتمردان آمریکایی ظاهرا درکی از بزرگی و اهمیت صنعت کریپتو ندارند و ارزهای دیجیتال را صرفا به عنوان ابزاری برای سوداگری و قمار می‌بینند و آن را به عنوان زیرساخت عالی برای فناوری امور مالی نمی‌دانند. آرمسترانگ معتقد است که دولت آمریکا و به خصوص کمیسیون بورس و اوراق بهادار این کشور از پذیرش درست بازار رمزارزها سرباز می‌زنند و قبول ندارند که ارزهای دیجیتال به عنوان یک طبقه دارایی جدید به قوانین جدید و مخصوص به خود نیاز دارند.

آریاک سفر

همچنان مردم در سراسر جهان در حال جذب به بازار رمزارزها هستند. هم اکنون افراد زیادی در بازار اتریوم حضور داشته و باید معاملات داشته باشند. امروز قیمت لحظه‌ای اتریوم نسبت به روز قبل 0.13 درصد بالا رفته و به مرز هزار و 858 دلاری رسیده است. بررسی قیمت ارز دیجیتال امروز نسبت به یک هفته گذشته رشد 2.68 درصدی آن را نشان می‌دهد. براساس تحلیل کلاسیک، در صورتی که قیمت ارز دیجیتال مذکور از محدوده مقاومتی هزار و 860 دلاری عبور کند زمینه برای رشد آن بیشتر فراهم خواهد شد.

برخی دیگر از رمزارزها نیز رشد خوبی پیدا کرده‌اند و ریپل یکی از آن‌ها است قیمت لحظه‌ای ارز دیجیتال ریپل نسبت به روز قبل 0.31 درصد کاهش پیدا کرده و در محدوده 0.504 دلار قرار دارد. بررسی عملکرد قیمت ارز دیجیتال امروز نسبت به یک هفته اخیر رشد 11.61  درصدی آن را نشان می‌دهد. براساس تحلیل کلاسیک، در صورتی که نرخ رمزارز مذکور از مرز مقاومتی 0.50 درصدی عبور کند، زمینه برای رشد بیشتر آن فراهم خواهد شد.

منبع: اکسکوینو، پلتفرم خرید و فروش ارزهای دیجیتال و کیف پول رمزارز ها

انتهای پیام

مرتبط با : اکسکوینو
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز