قیمت روز ارز دیجیتال 9 خرداد 1402

ارز دیجیتال-کاماپرس
لست سکند

بازار رمزارزها این روزها رونق دارد و شرایط مساعدی پیدا کرده است. قیمت ارز دیجیتال محبوب بازار در روز جاری هم بهبود پیدا کرد و بررسی نرخ لحظه‌ای آن نشان می‌دهد که همچنان این شرایط ادامه دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، اصلاح قیمت ارز دیجیتال مهم بازار باعث شده تا بازار کریپتو مجددا رونق خود را پیدا کند. بررسی وضعیت قیمت بیت کوین و ارزهای دیجیتال برتر بازار نشان داده که تمامی آن‌ها به صورت میانگین یک درصد رشد قیمتی را در روز گذشته تجربه کردند. رشد بازار کریپتو در پی رشد سقف بدهی دولت آمریکا رخ داده است. هر چند که جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا، و کوین مک‌کارتی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، پس از انجام بحث‌ها و بررسی‌های لازم، سرانجام برای حل و فصل بدهی‌های دولت آمریکا به توافق و سازش رسیدند، اما همچنان سرمایه گذاران دنبال بازار مالی امن هستند و بهترین گزینه برای آن‌ها کریپتو است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

به نظر برخی کارشناسان پیش بینی تداوم صعود یا نزول بازار کریپتو در طول مذاکرات بر سر سقف بدهی آمریکا در شرایط نامعمولی بود اما اکنون انتشار اخبار مربوط به حل و فصل این موضوع، سرآغاز یک حرکت صعودی است. برخی کارشناسان و فعالان معتقدند در صورت ثبات شرایط اقتصادی و شکل نگرفتن چالش و مسائل مختلف، احتمالا این روند صعودی ادامه پیدا خواهد کرد.

راز آسمان پایتخت

در حال حاضر قیمت اتریوم، دومین رمزارز برتر بازار، نیز صعودی است. هم اکنون قیمت اتریوم نسبت به روز قبل 12 دلار افزایش پیدا کرده و به مرز هزار و 907 دلاری رسید. عملکرد یک هفته اخیر اتریوم رشد 3.04 درصدی آن را نشان می‌دهد. براساس تحلیل فیبوناچی، در صورتی که قیمت ارز دیجیتال مذکور از مرز مقاومتی هزار و 909 دلاری عبور کند، احتمال رشد بیشتر آن دور از انتظار نخواهد بود.

برخی از آلت کوین‌ها نیز این روزها صعود خوبی دارند. کاردانو یکی از این رمزارزها است و اخیرا دن گامباردلو، تحلیلگر و معامله گر برجسته ارزهای دیجیتال اعلام کرده که احساسات صعودی نسبت به کاردانو دارد. امروز نرخ کاردانو نسبت به روز قبل 0.77 درصد بالا رفته و به مرز 0.38 دلاری رسیده است. عملکرد یک هفته اخیر کاردانو رشد 2.73 درصدی آن را نشان می‌دهد. براساس تحلیل فیبوناچی، در صورتی که قیمت ارز دیجیتال مذکور از مرز مقاومتی 0.38 دلاری عبور کند، احتمال رشد بیشتر قیمت آن وجود خواهد داشت.

منبع: اکسکوینو، پلتفرم خرید و فروش ارزهای دیجیتال و کیف پول رمزارز ها

انتهای پیام

مرتبط با : اکسکوینو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز