قیمت روز ارز دیجیتال 8 خرداد 1402

ارز دیجیتال-کاماپرس
لست سکند

امروز قیمت ارز دیجیتال مهم بازار و آلت کوین‌ها رشد پیدا کرد و به طور کلی بازار رمزارزها سبز رنگ بود. با این وجود همچنان معامله گران نسبت به تداوم این وضعیت مشکوک هستند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، کارشناسان و فعالان بازار رمزارزها معتقدند که گاوهای کریپتو بار دیگر خود را نشان داده و باعث شده‌اند تا قیمت ارز دیجیتال مهم بازار و دیگر رمزارزها بالا برود. طبق آخرین داده‌ها و آمارها، ارزش کل بازار کریپتو در روز جاری نسبت به دیروز 0.78 درصد بیشتر شده و به مرز 1.12 تریلیون دلاری رسیده است. برخی از کارشناسان و تحلیلگران بازار رمزارزها پیش بینی کرده‌اند که این بخش در روزهای آخر هفته نوسانات زیادی را تحمل خواهد کرد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

گاوهای بازار کریپتو بعد از مدت‌ها سکون، امروز قدرت نمایی خوبی داشتند و رشد قیمت بیت کوین و ارزهای دیجیتال دیگر را به همراه داشت، همین مسئله سبب افزایش خرید در این بخش شد. بررسی وضعیت بازار رمزارزها نشان داده که حجم فروش در این بخش کم شده و در حال حاضر معامله گران بر این باورند که فرصت مناسبی برای افزایش حجم خرید به وجود آمده است.

راز آسمان پایتخت

این روزها فعالیت نهنگ‌های اتریوم نیز به صورت چشم گیری افزایش پیدا کرده است. براساس داده‌های موجود، میزان فعالیت نهنگ‌های اتریوم به طور کلی از ابتدای سال 2023 بالا رفته و موجودی اتریوم این گروه در محدوده 9 میلیارد دلاری قرار دارد. هم اکنون قیمت اتریوم نسبت به روز قبل 46 دلار بالا رفته و به مرز هزار و 899 دلاری رسیده است. عملکرد یک هفته اخیر اتریوم رشد 4.59 درصدی آن را نشان می‌دهد. براساس تحلیل کلاسیک، در صورتی که قیمت ارز دیجیتال مذکور از مرز مقاومتی هزار و 933 دلاری عبور کند، امکان رشد بیشتر آن دور از انتظار نخواهد بود.

در بین تمام ارزهای دیجیتالی که طی دو روز گذشته رشد قیمتی داشتند، سولانا بهترین عملکرد را از خود نشان داد. این رمزارز روز گذشته رشد 5 درصدی قیمت را تجربه کرد. در حال حاضر قیمت سولانا نسبت به روز قبل 0.34 درصد کاهش پیدا کرده و در محدوده 20 دلاری قرار دارد. عملکرد یک هفته اخیر این رمزارز رشد 1 دلاری آن را نشان می‌دهد. براساس تحلیل کلاسیک، در صورتی که قیمت ارز دیجیتال مذکور از نقطه مقاومتی 21 دلاری عبور کند، مسیر برای رشد بیشتر آن هموار خواهد شد.

منبع: اکسکوینو، پلتفرم خرید و فروش ارزهای دیجیتال و کیف پول رمزارز ها

انتهای پیام

مرتبط با : اکسکوینو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز