قیمت روز ارز دیجیتال 7 خرداد 1402

اکسکوینو-کاماپرس

وضعیت بازار رمزارزها همچنان نوسانی است و قیمت ارز دیجیتال مهم بازار تغییرات جزئی دارد. با این حال بیشتر این تغییرات رو به پایین بوده و این موضوع معامله گران را آشفته کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با وجود اینکه بسترسازی برای بیت کوین و ارزهای دیجیتال مختلف در حال انجام است اما همچنان وضعیت این بخش نزولی است و تغییرات قابل توجه و مورد نظر معامله گران را ندارد. هر روزه شرایط بازار کریپتو و دیگر ارزهای دیجیتال مساعد می‌شود اما هنوز قیمت ارز دیجیتال معروف بازار و دیگر رمزارزها با نوسانات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند. آخرین اخبار و داده‌ها حاکی از آن است که به دلیل بهبود زیرساخت‌ها میزان سرقت در بازار رمزارزها کاهش داشته است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

براساس داده‌های وبسایت تی آر ام لبز، ارزش کل سرمایه سرقت شده از بازار رمزارزها در سه ماهه ابتدایی سال جاری نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته حدودا 70 درصد کاهش پیدا کرده است. همچنین میزان هک‌ها در سه ماهه ابتدایی سال جاری 10.5 میلیون دلار بود که در مقایسه با سه ماهه اول سال 2022 تقریبا 19.5 میلیون دلار کم شد. لازم به ذکر است که قربانیان این هک‌ها نتوانسته‌اند بالغ بر نیمی از کل وجوه دزدیده شده خود در سه ماهه ابتدایی سال 2023 را بازیابی کنند.

آریاک سفر

امروز اندکی وضعیت دومین رمزارز معروف و مطرح بازار تغییر پیدا کرد و صعود داشت. هم اکنون قیمت اتریوم نسبت به روز گذشته 16 دلار رشد داشته و در محدوده هزار و 846 دلاری قرار دارد. عملکرد یک هفته اخیر اتریوم، رشد 1.99 درصدی این رمزارز را نشان می‌دهد. براساس تحلیل فیبوناچی، در صورتی که قیمت ارز دیجیتال مذکور از محدوده مقاومتی هزار و 857 دلاری عبور کند، شرایط برای رشد بیشتر آن فراهم خواهد شد.

در روزهای کم رونق بازار رمزارزها، برخی ارزهای دیجیتال مانند ریپل، حجم معاملات خوبی داشتند. براساس داده‌های بازار، این روزها نهنگ‌های کریپتو مقادیر زیادی ریپل خریداری کرده‌اند. این مسئله می‌تواند موجب صعود ریپل شود. امروز قیمت ریپل نسبت به روز قبل 0.15 درصد رشد کرده و به مرز 0.472 دلاری رسیده است. عملکرد یک هفته اخیر این رمزارز، رشد 2.45 درصدی آن را نشان می‌دهد. براساس تحلیل فیبوناچی، در صورتی که قیمت ارز دیجیتال مذکور از محدوده مقاومتی 0.47 دلار بگذرد، احتمالا صعود بیشتر آن رقم خواهد خورد.

منبع: اکسکوینو، پلتفرم خرید و فروش ارزهای دیجیتال و کیف پول رمزارز ها

انتهای پیام

مرتبط با : اکسکوینو
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز