قیمت روز ارز دیجیتال 4 خرداد 1402

ارز دیجیتال-کاماپرس

این روزها بازار کریپتو و قیمت ارز دیجیتال معروف کم نوسان مانده و حجم معاملات در این بخش کاهش پیدا کرده است. بیشتر نهنگ‌ها معامله گران بزرگ بازار به خرید و فروش استیبل کوین‌ها روی آورده‌اند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، معامله گران بزرگ بازار در روزهای کم رونق این بخش به جای خرید ارز دیجیتال مهم بازار دنبال معامله استیبل کوین‌ها هستند تا درگیر نوسانات آینده نشوند. بیت کوین و ارزهای دیجیتال مهم دیگر بازار در یک محدوده ثابت قرار گرفته و روند صعودی یا نزولی قابل توجهی ندارند. به نظر کارشناسان و تحلیلگران، این ثبات قیمت ارز دیجیتال مهم به دلیل عدم اطمینان فعالان و معامله گران به وجود آمده است. در واقع حتی معامله گران بنیادی و اساسی بازار هم نسبت به حرکت بعدی انواع ارزهای دیجیتال اطمینان چندانی ندارند و به همین دلیل رونق در این بخش باقی نماند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آخرین بررسی پلتفرم تحلیلی سانتیمنت نشان دهنده این است که نهنگ‌ها در روزهای اخیر به طور پیوسته در حال خرید وانباشت استیبل کوین بوده‌اند. براساس تحلیل این موسسه، آن‌ها با هدف افزایش قدرت خرید خود در آینده، هم اکنون به انباشت بایننس یو اس دی، یو اس دی کوین و دای می‌پردازند. موجودی کیف پول این نهنگ‌ها نیز بین 100 هزار تا 10 میلیون دلار تغییر می‌کند. در واقع به نظر به دلیل ناپایداری و نااطمینانی شرایط حاضر بازار رمزارزها، بهترین گزینه خرید و انباشت استیبل کوین‌ها است.

آریاک سفر

با این حال معاملات اندکی در بازار اتریوم و بیت کوین اتفاق می‌افتاد. هم اکنون قیمت اتریوم نسبت به روز قبل 16 دلار کاهش پیدا کرده و به مرز هزار و 787 دلاری رسید. عملکرد یک هفته اخیر اتریوم رشد 7 دلاری آن را نشان می‌دهد. براساس تحلیل فیبوناچی، در صورتی که قیمت ارز دیجیتال مذکور از محدوده مقاومتی اولیه هزار و 803 دلاری عبور کند، زمینه برای رشد بیشتر آن فراهم خواهد شد.

با وجود اینکه ارزهای دیجیتال مهم بازار مدتی است که در یک محدوده ثابت گرفتار هستند اما ارزش برخی از میم کوین‌ها صعود خوبی داشت. کاوا یکی از رمزارزهایی است که طی هفت روز اخیر نزدیک به 32 درصد رشد را تجربه کرد. در حال حاضر قیمت ارز دیجیتال کاوا نسبت به دیروز 1.82 درصد کم شده و به مرز 1.10 دلار رسیده است. براساس تحلیل فیبوناچی، در صورتی که قیمت ارز دیجیتال مذکور از محدوده مقاومتی 1.16 دلاری عبور کند، امکان رشد بیشتر آن فراهم خواهد شد.

منبع: اکسکوینو، پلتفرم خرید و فروش ارزهای دیجیتال و کیف پول رمزارز ها

انتهای پیام

مرتبط با : اکسکوینو
نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز