قیمت روز ارز دیجیتال 2 خرداد 1402

اکسکوینو-کاماپرس

بازار رمزارزها همچنان در نوسان است و قیمت ارز دیجیتال مهم بازار مداوم بالا و پایین می‌شود. به نظر برخی از فعالان و معامله گران بازار رمزارزها، این روزها فشار مقامات دولتی آمریکا برای محدود کردن فعالیت در حوزه ارزهای دیجیتال باعث شده تا نوسانات بیشتر شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به گفته بلاجی سرینیواسان، مدیر ارشد فناوری سابق صرافی کوین بیس، در صورتی که داشتن بیت کوین به یکی از مهم‌ترین مسائل سیاسی در سال‌های آینده تبدیل شود، شاید برخی دولت‌ها درصدد آن برآیند که مقداری از ارزهای دیجیتال در اختیار مردم را تحت کنترل خود درآورند. قیمت ارز دیجیتال مهم بازار تحت تاثیر چنین پیش بینی‌هایی نوسانات بیشتری تجربه می‌کند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

این روزها دولت‌های بزرگی مانند آمریکا در تلاش هستند تا از طریق تحت فشار گذاشتن برخی شرکت‌هایی که به اطلاعات معامله گران بازار رمزارزها دسترسی دارند، بیشتر این بخش را تحت کنترل خود بگیرند. اپل و گوگل دو شرکت بزرگ هستند که کلیدهای خصوصی کاربران رمزارزها در آن ذخیره می‌شود. سرینیواسان بیان کرده که این امکان وجود دارد دولت آمریکا اپل و گوگل را وادار کند تا کلید خصوصی معامله گران رمزارزها را که در سرورها و مرورگرهای این دو غول فناوری ذخیره شده، در اختیار آن‌ها بگذارند. قاعدتا این مورد روی قیمت بیت کوین و ارزهای دیجیتال دیگر موثر خواهد بود و وضعیت کریپتو را دگرگون خواهد کرد.

آریاک سفر

این روزها قیمت اتریوم نیز نوسان دارد. هم اکنون قیمت اتریوم نسبت به روز قبل 39 دلار بیشتر شده و به مرز هزار و 854 دلاری رسیده است. عملکرد یک هفته اخیر اتریوم رشد 35 دلاری آن را نشان می‌دهد. براساس تحلیل کلاسیک، در صورتی که قیمت ارز دیجیتال مذکور از مرز مقاومتی اولیه هزار و 877 دلاری عبور کند، امکان رشد بیشتر آن فراهم خواهد شد.

ترون یکی از رمزارزهای مورد توجه بازار است که این روزها رشد قیمتی خوبی را تجربه می‌کند. این ارز دیجیتال در روزهای سرخ بازار کریپتو نیز صعود قیمتی داشت. در حال حاضر نرخ ترون نسبت به روز قبل 0.68 درصد کم شده و در مرز 0.077 دلاری قرار گرفته است. عملکرد یک هفته اخیر ترون رشد 10.76 درصدی آن را نشان می‌دهد. براساس تحلیل کلاسیک، در صورتی که قیمت ارز دیجیتال مذکور از محدوده مقاومتی 0.07 درصدی عبور کند، زمینه برای تداوم صعود آن فراهم خواهد شد.

منبع: اکسکوینو، پلتفرم خرید و فروش ارزهای دیجیتال و کیف پول رمزارز ها

انتهای پیام

مرتبط با : اکسکوینو
نرم افزار حسابداری
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز