قیمت روز ارز دیجیتال 31 اردیبهشت ماه 1402

لست سکند

بازار رمزارزها و قیمت ارز دیجیتال مهم بازار طی دو هفته اخیر نزولی بود. اما این بخش در دو روز گذشته اندکی از کاهش قیمتی رخ داده را جبران کرد. در حال حاضر برخی از میم کوین‌ها رشد قیمتی زیادی را تجربه می‌کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، ریزش قیمت بیت کوین و ارزهای دیجیتال دیگر به دلایل مختلفی از جمله انتشار داده‌های اقتصادی آمریکا، شرایط نامساعد اقتصاد جهانی و … رخ داد. ماهیت اصلی بازار رمزارزها نوسان است و همین امر سبب شده تا با انتشار هر خبر اقتصادی بازار ارزهای دیجیتال  قیمت ارز دیجیتال مورد توجه معامله گران تغییرات زیادی داشته باشد. اما به اعتقاد کارشناسان و فعالان این بخش امکان جلوگیری از نوسانات شدید با انجام برخی کارها قابل انجام است. در این خصوص کریستی گلداسمیت رومر، یکی از کمیسرهای کمیسیون معاملات آتی کالاهای آمریکا، کم کردن ناشناسی ارزهای دیجیتال را پیشنهاد داد. به گفته گلداسمیت رومر، کاهش ناشناس بودن ارزهای دیجیتال به عنوان ابزاری برای مدیریت ریسک‌های مرتبط با دارایی‌های دیجیتال مناسب هستند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

به اعتقاد رومر، ریسک‌های مرتبط با دارایی‌های دیجیتال باید مدیریت شوند. زیرا این قبیل ریسک‌ها یکپارچگی بازار، امنیت ملی و ثبات مالی را به خطر می‌اندازد و دردسرهای زیادی ایجاد می‌کند. رومر معتقد است که تایید هویت دیجیتال به کاهش ناشناسی کمک می‌کند. در این خصوص رومر بیان کرده که تایید هویت دیجیتال باید مورد تشویق قرار بگیرد و همواره باید مشوق پلتفرم‌های مالی غیرمتمرکز و صرافی‌ها بود تا هویت دیجیتالی کاربران را مورد تایید قرار بدهند.

راز آسمان پایتخت

امروز اندکی وضعیت بازار رمزارزها بهبود پیدا کرد و نرخ رمزارزی مانند اتریوم بالا رفته است. هم اکنون قیمت اتریوم نسبت به دیروز 0.03 درصد بیشتر شده و در محدوده هزار و 816 دلاری قرار دارد. عملکرد یک هفته اخیر این رمزارز بیانگر رشد 0.66 درصدی آن است. هم اکنون حجم بازاری این ارز دیجیتال در محدوده 218 میلیارد و 960 میلیون دلاری قرار دارد.

پپه یکی از رمزارزها مورد توجه این روزهای بازار است که همواره رکوردشکنی دارد. هم اکنون قیمت پپه نسبت به دیروز 6.59 درصد دیگر بالا رفته و به مرز 0.0000016 دلاری رسیده است. عملکرد یک هفته اخیر این رمزارز کاهش 10.68 درصدی آن را نشان می‌دهد. براساس آخرین اخبار و اطلاعات، حجم بازاری این ارز دیجیتال به مرز 617 میلیون و 917 هزار دلار رسیده است.

منبع: اکسکوینو، پلتفرم خرید و فروش ارزهای دیجیتال و کیف پول رمزارز ها

انتهای پیام

مرتبط با : اکسکوینو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز