قیمت روز ارز دیجیتال 30 اردیبهشت 1402

ارز دیجیتال-کاماپرس

سقوط قیمت ارز دیجیتال مهم بازار و به دنبال آن بازار کریپتو باعث شده تا ترس در این بخش افزایش پیدا کند. برخی از تحلیلگران بیان کرده‌اند که احتمال سقوط فاجعه بار در بازار کریپتو دور از انتظار نیست.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، اخیرا نزول قیمت بیت کوین و ارزهای دیجیتال دیگر باعث شده تا گروهی در حاشیه امن قرار بگیرند و نسبت به آینده بازار رمزارزها چندان امیدوار نباشند. اخیرا و با نزول قیمت ارز دیجیتال مهم بازار، کاپو، یکی از تحلیلگران و معامله گران مشهور این بخش، درباره تداوم نزول قیمتی رمزارزها هشدار داده است. کاپو تاکنون چندین بار وضعیت بازار رمزارزها را پیش بینی کرده که تقریبا تمامی آن‌ها درست بوده‌اند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

کاپو از ابتدای روند صعودی بازار رمزارزها بر این باور بود که همچنان این بخش نوسان‌های زیادی خواهد داشت و نباید به این سرعت نسبت به آغاز دوره جدیدی از صعود کریپتو امیدوار بود. در واقع کاپو بر این باور است که اصلاح قیمت بیت کوین از مرز 15 هزار و 700 دلاری تا محدوده 30 هزار دلاری کوتاه مدت بوده و امکان کاهش دوباره نرخ این ارز دیجیتال دور از انتظار نیست. این گفته‌های کاپو در حالی منتشر شد که بسیاری از کارشناسان و فعالان نسبت به پیشروی مداوم قیمت رمزارزهای مختلف امیدوار بودند.

آریاک سفر

علاوه بر قیمت بیت کوین، دیگر رمزارزهای معروف بازار هم کاهش نرخ را تجربه کردند. هم اکنون اتریوم نیز در کانال هزار و 800 دلاری دست و پا می‌زند. در حال حاضر نرخ اتریوم نسبت به روز قبل 0.01 درصد بالا رفته و به مرز هزار و 813 دلاری رسیده است. عملکرد یک هفته اخیر این رمزارز، رشد 18 دلاری آن را نشان می‌دهد. براساس تحلیل کلاسیک، در صورتی که قیمت ارز دیجیتال مذکور از محدوده مقاومتی هزار و 816 دلاری عبور کند، امکان رشد بیشتر آن به وجود خواهد آمد.

نرخ دیگر آلت کوین‌ها نیز نوسانی است و طی چند روز هیچ یک از آن‌ها صعود قابل توجهی نداشته‌اند. امروز قیمت ریپل نسبت به روز قبل 0.29 درصد کم شد و به مرز 0.46 یک دلار رسید. عملکرد یک هفته اخیر ریپل رشد 9.2 درصدی این رمزارز را نشان می‌دهد. براساس تحلیل کلاسیک، در صورتی که قیمت ارز دیجیتال مذکور از محدوده مقاومتی 0.46 درصد عبور کند، احتمالا روند صعودی آن تداوم پیدا خواهد کرد.

منبع: اکسکوینو، پلتفرم خرید و فروش ارزهای دیجیتال و کیف پول رمزارز ها

انتهای پیام

مرتبط با : اکسکوینو
نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز