قیمت روز ارز دیجیتال 18 اردیبهشت 1402

نوسان بازار رمزارزها ادامه دارد و قیمت ارز دیجیتال مهم بازار نیز سردرگم است. برخی بر این باورند که ارزهای دیجیتال احتمالا در ماه‌های آینده با چالش‌های بزرگی همراه خواهند شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، اخیرا مایک مک گون، استراتژیست ارشد بازارهای کالا در بلومبرگ اینتلیجنس، بیان کرده که وقوع یک رکود اقتصادی احتمالا چالش بزرگی برای قیمت ارز دیجیتال معروف بازار باشد. اخیرا فعالان اقتصادی پیش بینی کرده‌اند از ماه آینده فعالیت‌های اقتصادی کاهش پیدا خواهد کرد و به نظر این موضوع روی قیمت بیت کوین و ارزهای دیجیتال دیگر اثر خواهد گذاشت. هم اکنون فعالان و کارشناسان بازار رمزارزها به شدت نگران تاثیر رکود اقتصادی بر وضعیت بازار رمزارزها هستند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

مک گون هشدار داده در صورتی که بازار سهام تحت تاثیر اقدامات سخت گیرانه فدرال رزرو و کاهش قیمت کالاها قرار بگیرد، بازار رمزارزها با دشواری‌های زیادی روبرو خواهد شد.

آریاک سفر

پیش بینی‌های مختلفی درباره واکنش بازارهای مالی گوناگون نسبت به رکود اقتصادی آمریکا گوناگون است. با این حال به صورت دقیق نمی‌توان نسبت به واکنش بازارهای مالی نسبت به این وضعیت پیش بینی ارائه داد و نسبت به آن امیدوار بود. به همین دلیل سرمایه گذاران و معامله گران نسبت به این شرایط نگران هستند.

با وجود دل نگرانی معامله گران نسبت به آینده رمزارزها، همچنان معاملات رمزارزها جریان دارد و قیمت ارزهای دیجیتال مورد توجه معامله گران نوسان را تجربه می‌کنند. هم اکنون قیمت اتریوم نسبت به روز قبل 59 دلار کاهش پیدا کرده و به مرز هزار و 860 دلاری رسیده است. عملکرد یک هفته اخیر اتریوم رشد 2.49 درصدی آن را نشان می‌دهد. براساس تحلیل فیبوناچی، در صورتی که قیمت ارز دیجیتال مذکور از محدوده اولیه مقاومت هزار و 907 دلاری عبور کند، امکان رشد بیشتر آن دور از انتظار نخواهد بود.

این روزها برخی از رمزارزها برخلاف پیش بینی‌ها در شرایط مطلوبی به سر نمی‌برند. کاردانو یکی از ارزهای دیجیتال است که به رغم فعالیت قابل توجه نهنگ‌های آن در مدار کاهشی قرار گرفته است. هم اکنون قیمت کاردانو نسبت به روز قبل 3.36 درصد کم شده و در محدوده 0.36 دلاری قرار دارد. عملکرد یک هفته اخیر کاردانو کاهش 3.79 درصدی آن را نشان می‌دهد. براساس تحلیل کلاسیک، در صورتی که قیمت ارز دیجیتال مذکور از محدوده مقاومتی 0.37 دلاری عبور کند، احتمال صعود آن وجود خواهد داشت.

منبع: اکسکوینو، پلتفرم خرید و فروش ارزهای دیجیتال و کیف پول رمزارز ها

انتهای پیام

مرتبط با : اکسکوینو
نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
ایمالز
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز