قیمت روز ارز دیجیتال 17 اردیبهشت 1402

بحران اقتصادی شکل گرفته در آمریکا و به طور کلی جهان باعث شده تا مردم به قیمت ارز دیجیتال محبوب بازار و بازار رمزارزها بیشتر توجه داشته باشند. بهبود عملکرد رمزارز برتر در طول بحران شکل گرفته نشان می‌دهد که این رمزارز به یک پناهگاه امن و ضددلاری تبدیل شده و برای سرمایه‌گذاران اهمیت پیدا کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به دنبال تداوم رشد قیمت ارز دیجیتال معروف و اقبال بیشتر مشتریان به آن، نرخ تسلط این رمزارز نیز افزایش پیدا کرده است. بررسی‌ها و آمارها نشان می‌دهد که نرخ تسلط رمزارز معروف از زمان شروع بی‌ثباتی‌ها و بحران در سیستم بانکی آمریکا به شدت بالا رفته و به نظر در صورت تداوم این وضعیت، این نرخ تسلط افزایش بیشتری پیدا خواهد کرد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

بانک‌های سیلیکون ولی، سیگنیچر و سیلورگیت در ماه مارس به دلیل بحران روی داده سقوط کردند و این موضوع سبب شد تا قیمت بیت کوین و ارزهای دیجیتال دیگر بیش از پیش بالا برود. اکنون نیز قربانی جدید این بحران، بانک فرست ریپابلیک است که به نظر کارشناسان و تحلیلگران زمینه را برای رشد بیش از پیش قیمت ارزهای دیجیتال مهم بازار فراهم کرده است. این شرایط باعث شده تا شاخص دلار آمریکا تضعیف شود و رویکرد مردم نسبت به این ارز فیات تغییر پیدا کند.

آریاک سفر

علاوه بر ارز دیجیتال مهم بازار، سایر رمزارزها مثل اتریوم در مرکز توجه معامله گران هستند. هم اکنون قیمت اتریوم نسبت به روز قبل 2.64 درصد کاهش پیدا کرده و به مرز هزار و 942 دلاری رسیده است. در حال حاضر و براساس اطلاعات موجود، حجم کل معاملات این رمزارز نیز به 78 هزار و 847 می‌رسد. حجم کل معاملات روزانه این رمزارز نیز 8 هزار و 149 میلیارد و 131 میلیون و 596 هزار و 435 دلار است.

این روزها بازار رمزارزهای مختلف نیز داغ است و برخی از آن‌ها رشد قیمتی خوبی را تجربه کرده‌اند. در حال حاضر کاردانو در مدار صعودی قرار دارد. طبق اطلاعات موجود، قیمت کاردانو نسبت به روز قبل 0.12 درصد بالاتر رفته و به مرز 0.38 دلاری رسیده است. عملکرد یک هفته اخیر کاردانو کاهش 3.83 درصدی آن را نشان می‌دهد. براساس تحلیل کلاسیک، در صورتی که قیمت ارز دیجیتال مذکور از محدوده مقاومتی اولیه 0.38 دلاری عبور کند، امکان رشد بیشتر آن دور از انتظار نخواهد بود.

منبع: اکسکوینو، پلتفرم خرید و فروش ارزهای دیجیتال و کیف پول رمزارز ها

انتهای پیام

مرتبط با : اکسکوینو
نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز