قیمت روز ارز دیجیتال 14 اردیبهشت 1402

بازار رمزارزها در یک ماهه اخیر نوسانات زیادی را تجربه کرد. برخی از فعالان بازار ارزهای دیجیتال معتقدند که چشم انداز قیمتی ارز دیجیتال مهم بازار روشن است و به زودی کریپتو رونق بیشتری پیدا می‌کند. اما گروهی دیگر نظر متفاوتی دارند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، براساس اطلاعات موجود، قیمت ارز دیجیتال مهم بازار از ابتدای سال 2023 تاکنون نزدیک به 73 درصد رشد داشته است. اما همچنان معامله گران زیادی نگران نزول قیمت بیت کوین و ارزهای دیجیتال دیگر هستند و از تکرار ریزش تاریخی رمزارز بزرگ بازار ترس دارند. در واقع این گروه نسبت به تداوم رشد رمزارز معروف مشکوک هستند و حتی پیش بینی می‌کنند نرخ این ارز دیجیتال تا پایان ماه مه سال جاری سقوط زیادی را تجربه کند. در صورتی که این پیش بینی به واقعیت تبدیل شود و ریزش بیت کوین رخ دهد، چهارمین ماه مه سرخ کریپتو به ثبت خواهد رسید.

اخبار مرتبط را بخوانید:

گروهی که نسبت به آینده بازار رمزارزها بدبین هستند معتقدند که مسائل بنیادین و کلان اقتصادی زیادی به عنوان یک خطر بالقوه در کمین بیت کوین و دارایی‌های سرمایه گذاران رمزارزها قرار دارد. با این حال برخی مسائل اقتصادی مثل بحران بانکی آمریکا و ورشکستگی برخی از بانک‌های بزرگ این کشور باعث شده تا نرخ رمزارز معروف و دیگر ارزهای دیجیتال صعود پیدا کند.

آریاک سفر

یکی از رمزارزهای مهم بازار اتریوم است. این ارز دیجیتال نسبت به روز قبل 27 دلار رشد قیمتی داشته و اکنون در محدوده هزار و 898 دلاری قرار دارد. عملکرد یک هفته اخیر اتریوم کاهش 20 دلاری آن را نشان می‌دهد. براساس تحلیل کلاسیک، در صورتی که قیمت اتریوم از مرز مقاومتی هزار و 922 دلاری عبور کند، رشد بیشتر آن دور از انتظار نخواهد بود.

کاردانو نیز یکی دیگر از رمزارزهای محبوب این روزهای بازار است که رشد قیمتی خوبی را تجربه می‌کند. هم اکنون قیمت کاردانو نسبت به روز قبل 2.32 درصد بالا رفته و به مرز 0.39 دلار رسیده است. عملکرد یک هفته اخیر این ارز دیجیتال، کاهش 5.04 درصدی آن را نشان می‌دهد. براساس تحلیل کلاسیک، اگر قیمت ارز دیجیتال مذکور از محدوده مقاومتی 0.39 دلار عبور کند، امکان رشد بیشتر آن وجود خواهد داشت. در صورتی که کاردانو نتواند مرز کنونی را حفظ کند و پایین محدوده 0.38 دلار قرار بگیرد، ریزش بیشتر آن دور از انتظار نخواهد بود.

منبع: اکسکوینو، پلتفرم خرید و فروش ارزهای دیجیتال و کیف پول رمزارز ها

انتهای پیام

مرتبط با : اکسکوینو
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز