قیمت روز ارز دیجیتال 12 اردیبهشت 1402

وضعیت بازار رمزارزها طی 24 ساعت گذشته چندان مساعد نبود و با ریزش قیمت ارز دیجیتال شناخته شده، بسیاری از رمزارزهای دیگر نیز در مدار نزولی حرکت کردند.

به گزارش کاماپرس، قیمت بیت کوین و ارز دیجیتال‌های مهم بازار روز گذشته در نزول بودند و این موضوع باعث نگرانی برخی از سرمایه‌گذاران کریپتو شد. به نظر برخی از کارشناسان، انتشار داده‌های نه چندان مطلوب شاخص هزینه‌های مصرف شخصی در آمریکا طی جمعه گذشته باعث شد تا قیمت ارز دیجیتال مهم بازار از مدار صعودی صرف نظر کند. اکنون سرمایه گذاران بازار رمزارزها منتظر نشست کمیته بازارهای آزاد فدرال در روزهای دوازدهم و سیزدهم اردیبهشت ماه هستند. فعالان اقتصادی پیش بینی کرده‌اند که طی این نشست فدرال رزرو نرخ بهره را 25 واحد دیگر بالا خواهد برد. با این حساب نرخ بهره آمریکا از 5 درصد به 5.25 درصد خواهد رسید.

اخبار مرتبط را بخوانید:

البته امکان عدم تحقق این پیش‌بینی وجود دارد و شاید فدرال رزرو نرخ بهره را بیشتر از 25 واحد افزایش دهد. در چنین حالتی شاخص دلار آمریکا بیش از پیش تقویت خواهد شد و این موضوع اثر منفی روی بازار رمزارزها خواهد گذاشت. به همین دلیل در حال حاضر سرمایه‌گذاران بازار رمزارزها در لاک احتیاطی خود قرار گرفته‌اند.

برخی آلت‌کوین‌ها طی چند ساعت اخیر، کاهش قیمتی روز گذشته را جبران کردند. اتریوم یکی از آن‌ها است. هم اکنون قیمت اتریوم نسبت به روز قبل 1.13 درصد بالا رفته و در محدوده هزار و 835 دلاری قرار دارد. عملکرد یک هفته اخیر اتریوم رشد 0.1 درصدی آن را نشان می‌دهد. براساس تحلیل کلاسیک، در صورتی که قیمت ارز دیجیتال مذکور از محدوده مقاومتی هزار و 845 دلاری عبور کند، امکان رشد بیشتر آن به وجود خواهد آمد.

راز آسمان پایتخت

روز گذشته بعضی از رمزارزها عملکرد درخشانی از خود نشان دادند. بایننس کوین روز گذشته توانست رشد قیمتی خوبی از خود به نمایش بگذارد. این رمزارز برتر بازار برخلاف دیگر ارزهای دیجیتال شناخته شد، در مسیر صعودی قرار گرفت. اما امروز قیمت بایننس کوین نسبت به روز قبل 3 دلار کم شد و به مرز 324 دلاری رسید. عملکرد یک هفته گذشته این ارز دیجیتال کاهش 5 دلاری آن را به نمایش گذاشته است. براساس تحلیل کلاسیک، در صورتی که قیمت ارز دیجیتال مذکور از محدوده مقاومتی 327 دلاری عبور کند، زمینه برای افزایش بیشتر آن فراهم خواهد شد.

منبع: اکسکوینو، پلتفرم خرید و فروش ارزهای دیجیتال و کیف پول رمزارز ها

انتهای پیام

مرتبط با : اکسکوینو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز