قیمت روز ارز دیجیتال 11 اردیبهشت 1402

قیمت ارز دیجیتال مهم بازار طی یک هفته اخیر نوسان داشت. البته نگاهی به وضعیت بازار رمزارزها نشان می‌دهد که تقریبا تمامی ارزهای دیجیتال نوسان قیمتی را تجربه کردند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نوسان قیمتی ارزهای دیجیتال مختلف طی یک هفته اخیر مشهود بود و این وضعیت معامله‌گران و سرمایه‌گذاران را سردرگم کرده است. افزایش قابل توجه قیمت ارز دیجیتال مهم بازار سبب شده تا افراد زیادی به این بخش جذب شوند. از طرفی گروهی هم حاضر به پذیرش ریسک بیشتر بازار رمزارزها نبودند و به فکر جمع آوری سودهای خود و در نتیجه فروش ارز دیجیتال پرطرفدار بازار افتادند. به نظر برخی فعالان، شاید فروش بیت کوین سبب شده تا قیمت این رمزارز نوسان پیدا کند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با وجود نوسانات بازار رمزارزها و تحرکات قیمت بیت کوین و ارزهای دیجیتال دیگر هنوز افراد زیادی به این بخش جذب می‌شوند. اخیرا شان اونو لنون، بنیانگذار گروه بیتلز، در توییتی اعلام کرده که حساب کاربری بیلی مارکوس، بنیانگذار دوج کوین، را دنبال می‌کند. فعالان و معامله‌گران بازار رمزارزها معتقدند که این حرکت لنون نشان از علاقمندی وی به دوج کوین است. قبلا این شخصیت علاقه خود را نسبت به بیت کوین اعلام کرده بود و تاکنون نیز از طرفداران این ارز دیجیتال محسوب می‌شود.

راز آسمان پایتخت

با وجود نوسانات همچنان خرید رمزارزهای مختلف ادامه دارد. ارز دیجیتال اتریوم یکی از رمزارزهای مورد توجه بازار است که توجه سرمایه‌گذاران زیادی به آن است. امروز قیمت اتریوم نسبت به روز قبل 43 دلار کم شد و به مرز هزار و 850 دلاری رسید. عملکرد یک هفته اخیر اتریوم رشد 16 دلاری این رمزارز را نشان می‌دهد. براساس تحلیل فیبوناچی، در صورتی که قیمت ارز دیجیتال مذکور از مرز مقاومتی اولیه هزار و 885 دلاری عبور کند، امکان رشد بیشتر آن دور از انتظار نخواهد بود.

این روزها کاردانو نیز طرفداران زیادی را به خود جلب می‌کند. هفته پیش کاردانو نوسان زیادی را پشت سر گذاشت. اما همچنان تحلیلگران معتقدند که امکان پیشروی کاردانو دور از انتظار نیست. در صورتی که قیمت ارز دیجیتال مذکور از خط مقاومتی پیش روی خود عبور کند، احتمالا به مرز 46 سنتی خواهد رسید. هم اکنون قیمت کاردانو نسبت به روز قبل 1.43 درصد کم شده و به مرز 0.39 دلاری رسیده است. عملکرد یک هفته اخیر این رمزارز رشد 1.19 درصدی آن را نشان می‌دهد.

منبع: اکسکوینو، پلتفرم خرید و فروش ارزهای دیجیتال و کیف پول رمزارز ها

انتهای پیام

مرتبط با : اکسکوینو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز