قیمت روز ارز دیجیتال 10 اردیبهشت 1402

این روزها بازار رمزارزها در بلاتکلیفی به سر می‌برد و شرایط مشخصی ندارد. تا چند روز پیش تداوم رشد قیمت ارز دیجیتال مهم بازار و تبعیت سایر رمزارزها از آن سبب شده بود تا این بخش روند صعودی داشته باشد. اما اکنون برخی از رمزارزها در مسیر صعودی حرکت می‌کنند و گروهی دیگر نزول قیمتی دارند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نظر می‌رسد برخی از رمزارزها از صعود قیمت ارز دیجیتال مهم بازار تبعیت نمی‌کنند. اخیرا موسسه سانتیمنت گزارش داده که طی ماه آوریل قیمت‌ها در بازار کریپتو نسبت به ماه‌های قبل همبستگی خود را از دست داده‌اند. در واقع برخی از رمزارزها چشم انداز صعودی دارند و گروهی در مدار نزولی گام برمی‌دارند. همچنین در این گزارش، موسسه سانتیمنت اعلام کرده که با استفاده از نسبت ارزش بازار به ارزش واقعی، اکنون زمان خوبی برای خرید توکن‌های اوام جی نتورک، سروم و وی آی دی تی دائو است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

هم اکنون، براساس داده‌های وبسایت کوین کارت کپ، ارزش جهانی بازار رمزارزها طی یک شبانه روز اخیر 0.28 درصد کم شده است. با وجود این کاهش، معاملات برخی رمزارزها رونق داشت و مورد توجه معامله گران بازار بود. اتریوم یکی از این ارزهای دیجیتال محسوب می‌شود.

راز آسمان پایتخت

رشد قیمت بیت کوین و ارزهای دیجیتال دیگر طی چند ماه اخیر باعث شد تا سرمایه‌گذاران زیادی به بخش کریپتو جذب شوند. طی چند ماه گذشته تنها معامله بیت کوین رونق نداشت و برخی دیگر از رمزارزها مثل اتریوم نیز مورد توجه معامله گران بودند. امروز قیمت اتریوم نسبت به روز قبل 2 دلار بالا رفت و به مرز هزار و 904 دلاری رسید. عملکرد یک هفته اخیر اتریوم، رشد 55 دلاری آن را نشان می‌دهد. طبق تحلیل فیبوناچی، در صورتی که قیمت ارز دیجیتال مذکور از مرز مقاومتی اولیه هزار و 908 دلاری عبور کند، امکان رشد بیشتر آن وجود خواهد داشت.

ریپل یکی دیگر از رمزارزهای پیشرو بازار است که برخی از تحلیلگران معتقدند در روزهای آینده امکان رشد 10 درصدی نرخ آن وجود خواهد داشت. هم اکنون قیمت رپیل نسبت به روز قبل 0.58 درصد کم شده و به مرز 0.47 دلار رسیده است. عملکرد یک هفته اخیر ریپل رشد 2.9 درصدی این رمزارز را نشان می‌دهد. براساس تحلیل فیبوناچی، در صورتی که قیمت ارز دیجیتال مذکور از محدوده مقاومتی 0.47 دلاری عبور کند امکان صعود بیشتر آن دور از انتظار نیست.

منبع: اکسکوینو، پلتفرم خرید و فروش ارزهای دیجیتال و کیف پول رمزارز ها

انتهای پیام

مرتبط با : اکسکوینو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز