قیمت روز ارز دیجیتال 16 اردیبهشت 1402

لست سکند

دیروز نتیجه جلسه فدرال رزرو مشخص شد و کام معامله‌گران رمزارزها را شیرین کرد. بعد از اعلام نتیجه جلسه کمیته فدرال رزرو باعث شده تا صعود قیمت ارز دیجیتال مهم بازار و دیگر رمزارزها ادامه داشته باشد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، دیروز نتیجه نشست فدرال رزرو مبنی بر افزایش 25 واحدی نرخ بهره اعلام شد. درست بودن پیش بینی‌ها مبنی بر افزایش 25 واحدی نرخ بهره باعث شد تا قیمت ارز دیجیتال پرمخاطب بازار و دیگر رمزارزها بالا برود. روز گذشته تمامی آلت کوین‌های بازار سبزپوش بودند و شرایط مساعدی را سپری کردند. علاوه بر رشد قیمت بیت کوین و ارزهای دیجیتال دیگر، نرخ طلا و نقره نیز افزایش پیدا کرد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

هم اکنون ارز کل بازار کریپتو نسبت به روز قبل 1.73 درصد بالا رفته و به مرز 1.20 تریلیون دلاری رسیده است. همچنین حجم معاملات بازار رمزارزها طی یک شبانه روز اخیر 2.7 درصد بیشتر شده و در محدوده 42.57 میلیارد دلاری قرار دارد.

راز آسمان پایتخت

سبزپوش شدن بازار رمزارزها باعث شده تا معامله‌گران بیشتری به این بخش وارد شوند و انواع ارزهای دیجیتال را خرید و فروش کنند. اتریوم یکی از رمزارزهای مورد توجه معامله‌گران است که خیلی از افراد جذب آن شده‌اند. امروز قیمت اتریوم نسبت به روز قبل 27 دلار کم شده و به مرز هزار و 966 دلاری رسیده است. عملکرد یک هفته اخیر اتریوم رشد 66 دلاری آن را نشان می‌دهد. براساس تحلیل فیبوناچی، در صورتی که قیمت ارز دیجیتال مذکور از نقطه مقاومتی 2 هزار و 3 دلاری عبور کند، زمینه برای حرکت آن به سمت محدوده 2 هزار و 16 هزار دلاری فراهم خواهد شد.

ریپل یکی از رمزارزهای خوب بازار است که این روزها شرایط مساعدی دارد و برخی معتقدند در صورت پیروزی این رمزارز در دادگاه حقوقی، رشد قیمتی آن بیشتر خواهد شد. اما به اعتقاد تحلیلگران، در صورت موفقیت یا عدم موفقیت ریپل در دادگاه چشم انداز قیمتی این رمزارز صعودی است. هم اکنون قیمت ریپل نسبت به روز قبل 0.8 درصد کاهش پیدا کرده و در محدوده 0.46 دلار قرار دارد. عملکرد یک هفته اخیر این رمزارز نیز کاهش 2.95 درصدی آن را نشان می‌دهد. براساس تحلیل فیبوناچی، در صورتی که قیمت ارز دیجیتال مذکور از محدود مقاومتی اولیه 0.46 درصد عبور کند، امکان رشد بیشتر آن دور از انتظار نخواهد بود.

منبع: اکسکوینو، پلتفرم خرید و فروش ارزهای دیجیتال و کیف پول رمزارز ها

انتهای پیام

مرتبط با : اکسکوینو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز