قیمت روز ارز دیجیتال 19 اردیبهشت 1402

لست سکند

رمزارزها طی چند روز اخیر عملکرد مناسبی نداشتند و قیمت ارز دیجیتال مهم بازار در روزهای گذشته کاهش پیدا کرده است. اکنون بسیاری از معامله ‌گران نسبت به تداوم این وضعیت دل‌نگران هستند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، هم اکنون قیمت ارز دیجیتال مهم بازار یک پله دیگر کاهش پیدا کرده و شرایط چندان مساعدی ندارد. برخلاف پیش بینی برخی که معتقد بودند که قیمت بیت کوین و ارزهای دیجیتال دیگر رو به صعود خواهد رفت و بار دیگر بازار روزهای سبزی را تجربه خواهد کرد. اما اکنون این بازار به شدت در حال پیشروی در مدار نزولی است. اکنون برخی از کارشناسان و معامله گران بر این باورند که دوره صعود کوتاه مدت بازار کریپتو به پایان رسیده و اکنون رمزارزها در آغاز یک دور نزولی جدید هستند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با این حال رمزارزهای تازه واردی مانند پپه رشد قیمتی عجیبی را تجربه کرده و توانسته‌اند نظر معامله گران زیادی را جلب کنند. به نظر سرمایه گذاران آمریکایی به رمزارزی مانند پپه علاقه دارند و خرید و فروش ارز دیجیتال این چنینی برای آن‌ها جذاب است. این رمزارز طی روزهای اخیر رشد عجیبی داشته و بارها سدشکنی کرده است. طبق آخرین آمار و اطلاعات، قیمت ارز دیجیتال مذکور طی چند هفته گذشته هزار و 500 درصد بالا رفت. اکنون نیز برخی از فعالان بازار رمزارزها بر این باورند که این روند صعودی پپه ادامه دار خواهد بود و احتمال جهش دوباره نرخ این رمزارز دور از انتظار نیست.

راز آسمان پایتخت

در حال حاضر قیمت پپه نسبت به روز قبل تغییری نداشته و همان محدوده 0.000001 دلاری را حفظ کرده است. براساس تحلیل فیبوناچی، در صورتی که قیمت ارز دیجیتال مذکور از مرز مقاومتی اولیه 1.71 دلاری عبور کند، تداوم روند صعودی آن امکان پذیر خواهد بود.

اما در مقابل برخی از رمزارزهای معروف بازار شرایط خوبی ندارند و میزان فروش آن‌ها بیش از پیش افزایش پیدا کرده است. اتریوم یکی از این رمزارزها است که این روزها نهنگ‌های آن بیشتر در نقش فروشنده در بازار حضور پیدا کرده‌اند. هم اکنون قیمت اتریوم نسبت به روز قبل 5 دلار کمتر شده و به مرز هزار و 837 دلاری رسیده است. عملکرد یک هفته گذشته این ارز دیجیتال کاهش 1.82 درصدی آن را نشان می‌دهد. براساس تحلیل فیبوناچی، در صورتی که قیمت ارز دیجیتال مذکور از مرز اولیه مقاومتی هزار و 850 دلاری عبور کند، امکان رشد بیشتر آن دور از انتظار نخواهد بود.

منبع: اکسکوینو، پلتفرم خرید و فروش ارزهای دیجیتال و کیف پول رمزارز ها

انتهای پیام

مرتبط با : اکسکوینو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز