قیمت روز ارز دیجیتال 1 خرداد 1402

ارز دیجیتال-کاماپرس
لست سکند

وضعیت بازار رمزارزها طی دو روز گذشته اندکی بهبود پیدا کرده و شرایط قیمت ارز دیجیتال مشهور بازار بهتر شده است. برخی از اقدامات صرافی‌ها باعث شده تا اندکی از نابسامانی بازار کریپتو کم شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، برخی از تحلیلگران و فعالان بازار رمزارزها بر این باورند که به زودی قیمت بیت کوین و ارزهای دیجیتال دیگر وارد مدار صعودی خواهد شد. حتی این امکان وجود دارد که قیمت ارز دیجیتال پرطرفدار بازار با یک بریک اوت همراه شود. اخیرا برخی صرافی‌های معتبر رمزارزی میزان عرضه بیت کوین و اتریوم را کاهش داده‌اند. به نظر چنین اقدامی در وهله اول باعث خواهد شد تا فشار فروش در بازار رمزارزها کم شود. زیرا تحت این شرایط کوین‌های کمتری در اختیار معامله گران قرار می‌گیرد. در این خصوص تحلیلگران موسسه سانتیمنت بیان کرده‌اند که این اقدام می‌تواند به شروع یک روند صعودی قابل توجه در آینده منجر شود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

دلیل دیگر این کاهش عرضه توسط برخی صرافی‌ها می‌تواند بهبود چشم انداز بلندمدت بازار کریپتو باشد. در واقع به نظر می‌رسد که سرمایه گذاران حال حاضر بازار رمزارزها تمایل بیشتری به نگهداری کوین‌های خود در کیف پول‌های امن یا حتی مشارکت در سهامگذاری دارند. این مورد به نوعی بیان کننده امیدواری آن‌ها نسبت به آینده بازار رمزارزها و صعود دوباره نرخ ارزهای دیجیتال است.

راز آسمان پایتخت

کاهش عرضه اتریوم باعث شده تا قیمت این ارز دیجیتال بار دیگر صعودی شود. هم اکنون قیمت اتریوم نسبت به روز قبل 3 دلار بالا رفته و به مرز هزار و 813 دلاری رسیده است. عملکرد یک هفته اخیر این رمزارز کاهش 12 دلاری آن را نشان می‌دهد. براساس تحلیل فیبوناچی، در صورتی که قیمت ارز دیجیتال مذکور از محدوده اولیه مقاومتی هزار و 816 دلاری عبور کند، احتمال تداوم رشد آن دور از انتظار نخواهد بود.

این روزها بازار آلت کوین‌ها نیز رونق زیادی دارد، زیرا قیمت غالب این ارزهای دیجیتال در مدار صعودی قرار گرفته است. یکی از رمزارزهای پیشرو این روزهای دنیای کریپتو ایاس نام دارد. قیمت ارز دیجیتال مذکور نسبت به روز گذشته 0.29 درصد بالا رفته و به مرز 0.85 دلار رسیده است. عملکرد یک هفته اخیر این ارز دیجیتال کاهش 3.04 درصدی آن را نشان می‌دهد. براساس تحلیل فیبوناچی، در صورتی که قیمت رمزارز مذکور از محدوده اولیه مقاومت 0.85 دلاری عبور کند، زمینه برای رشد بیشتر آن فراهم خواهد شد.

منبع: اکسکوینو، پلتفرم خرید و فروش ارزهای دیجیتال و کیف پول رمزارز ها

انتهای پیام

مرتبط با : اکسکوینو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز