قیمت روز ارز دیجیتال 10 خرداد 1402

ارز دیجیتال-کاماپرس

قیمت ارز دیجیتال مهم بازار در روز جاری هم صعود داشت و به نظر برخی معامله گران رونق جدیدی به بازار رمزارزها برگشته است. با این حال معامله گران باید همواره داده‌های اقتصادی ایالات متحده آمریکا را مورد بررسی قرار بدهند و از این مورد غافل نشوند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، صعود قیمت ارز دیجیتال مهم بازار امید تازه‌ای را در معامله گران ایجاد کرده است اما همچنان رمزراز معروف نتوانسته کانال 30 هزار دلاری را فتح کند و تا زمانی که پایین این محدوده قیمتی قرار دارد، امکان ریزش دوباره آن وجود دارد. هم اکنون بازار رمزارزها تحت تاثیر رشد دوباره قیمت بیت کوین رونق مناسبی دارد و معامله‌گران با ترس کمتری خرید و فروش‌های خود را انجام می‌دهند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

امیدواری معامله گران نه تنها نسبت به رمزارز تراز اول بازار بلکه برای اتریوم هم بالا رفته است. بررسی قیمت لحظه‌ای ارز دیجیتال اتریوم کاهش 40 دلاری آن را نشان می‌دهد. با این حساب نرخ اتریوم به مرز هزار و 865 دلاری رسیده است. در صورتی که قیمت اتریوم بتواند کانال هزار و 920 دلاری را به دست آورد، احتمالا روند صعودی آن تداوم داشته باشد. دو روز گذشته اتریوم در مقاطع زمانی کوتاهی توانست بالای محدوده هزار و 900 دلاری قرار بگیرد، اما توان حفظ این محدوده قیمتی را نداشت و دوباره به کانال پایین‌تر بازگشت.

آریاک سفر

نگاهی به قیمت ارز دیجیتال امروز نسبت به یک هفته اخیر، رشد 3.73 درصدی آن را نشان می‌دهد. براساس تحلیل فیبوناچی، در صورتی که قیمت ارز دیجیتال امروز از مرز مقاومتی اولیه هزار و 899 دلاری عبور کند، زمینه برای رشد بیشتر آن فراهم خواهد شد.

دوج کوین نیز از دیگر ارزهای دیجیتال مورد توجه معامله گران است که طی چند هفته گذشته عملکرد نسبتا خوبی داشت. این رمزارز همچنان به عنوان محبوب‌ترین میم کوین بازار شناخته می‌شود. طی چند روز اخیر این ارز دیجیتال رشد بی‌سابقه‌ای را از لحاظ حجم تراکنش و میزان فعالیت کاربران در شبکه خود تجربه کرد.

هم اکنون قیمت لحظه‌ای ارز دیجیتال مذکور نسبت به دیروز 1.21 درصد کم شده و به مرز 0.071 دلار رسیده است. بررسی قیمت ارز دیجیتال امروز نسبت به یک هفته گذشته رشد 0.87 درصدی آن را نشان می‌دهد. طبق تحلیل فیبوناچی، در صورتی که قیمت این رمزارز از محدوده مقاومتی اولیه 0.07 درصدی بگذرد، امکان رشد بیشتر آن دور از انتظار نخواهد بود.

منبع: اکسکوینو، پلتفرم خرید و فروش ارزهای دیجیتال و کیف پول رمزارز ها

انتهای پیام

مرتبط با : اکسکوینو
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز