قیمت روز ارز دیجیتال 17 خرداد 402

ارز دیجیتال-کاماپرس

در حالی که روز گذشته 16 خرداد ماه بیت کوین در پاسخ به اخبار شکایت سازمان بورس آمریکا از بایننس و کوین بیس ریزش 5 درصدی را تجربه کرد، امروز با طی کردن روند افزایشی به 26 هزار و 617 دلار رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس در پی شکایت از دو صرافی بزرگ جهانی نه تنها قیمت بیت کوین، بلکه به طور کلی قیمت ارز دیجیتال با روند کاهشی رو‌به‌رو شد. با این حال امروز 17 خردادماه دو رمزارز بزرگ بازار یعنی بیت‌کوین و اتریوم روند صعودی در پیش گرفتند. بیت کوین حدود 4 درصد و اتریوم حدود 3 درصد افزایش ارزش داشتند.

اتریوم با قیمت هزار و 856 دلار همچنان در کانال رنج قرار دارد، به این ترتیب ظرفیت برای ادامه رشد تا 1950 تا 1980 دلار را دارد و می‌تواند حمایت‌های خود را آزمایش کند. در خصوص بیت‌کوین انتظار می‌رود محدوده‌ای که در روز گذشته به عنوان مقاومت در نظر گرفته شده بود، امروز به‌عنوان حمایت کار کرده و عکس‌العمل مثبت در پی داشته باشد. محدوده حمایت بین 26 هزار و 114 تا 26 هزار و 730 است. می‌توان گفت با شکسته شدن مقاومت 28 هزار دلار بیت کوین روند صعودی در پیش خواهد گرفت و روند تایم روزانه شکل صعودی به خود خواهد گرفت.

با این حال شکایت از بایننس بر روی ارز دیجیتالی که این صرافی معرفی کرده تأثیر گذاشته و روند قیمتی بایننس کوین، چهارمین ارز دیجیتال بازار، کاهشی شده است. این رمز ارز یکی در بین 50 ارز برتر بازار کریپتو یکی از بیشترین سقوط ارزش‌های هفتگی را داشته است. بایننس کوین طی هفته گذشته حدود 12درصد کاهش را تجربه کرده و قیمت آن به حدود 271 دلار رسیده است.

آریاک سفر

ریپل رمز ارزی است که نمودار آن در چند وقت اخیر به رنگ سبز در آمده است. نمودار هفتگی و ماهانه این رمز ارز نشان از صعودی بودن قیمت آن است. قیمت ریپل امروز 17 خرداد نیز با افزایش 3/3 درصدی به حدود 0/52 دلار رسیده است. به جز ریپل تمام 10 رمزارز اول بازار کریپتو طی هفته گذشته روند کاهشی داشته‌اند.

منبع: اکسکوینو، پلتفرم خرید و فروش ارزهای دیجیتال و کیف پول رمزارز ها

انتهای پیام

مرتبط با : اکسکوینو
نرم افزار حسابداری
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز