قیمت روز ارز دیجیتال 13 خرداد 1402

ارز دیجیتال-کاماپرس

رمزارز معروف بازار به تدریج از سرمایه گذاران بلندمدت به جدید منتقل می‌شود و این موضوع گذشته از آن که نشان دهنده تغییر رونده چرخه کنونی بازار است، تغییر قیمت را نیز نوید می‌دهد. هم اکنون قیمت ارز دیجیتال مهم بازار صعود ملایمی دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از بی این کریپتو، بررسی امواج هودل نشان می‌دهد که هم اکنون انتقال ثروت رمزارز معروف در حال رخ دادن است. در این خصوص پیش بینی می‌شود که موج هودل یکساله کاهش پیدا کرده و همزمان با آنقیمت ارز دیجیتال معروف بالا برود. براساس روند تاریخی بازار رمزارزها، در صورتی که قیمت رمزارز معروف بازار در مدار صعودی حرکت کند، رونق به کل کریپتو باز خواهد گشت و دیگر ارزهای دیجیتال این بخش نیز رشد قیمت را تجربه خواهند کرد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با وجود اینکه در حال حاضر شرایط بازار رمزارزها چندان مساعد نیست، اما همچنان خرید و فروش در آن وجود دارد. اتریوم یکی از رمزارزهای مورد توجه کاربران است که همانند گذشته توجه مشتریان زیادی را به خود جلب کرده است. هم اکنون قیمت لحظه‌ای ارز دیجیتال اتریوم نسبت به روز قبل 0.18 درصد کم شده و در محدوده هزار و 902 دلاری قرار دارد. بررسی قیمت ارز دیجیتال امروز نسبت به یک هفته قبل رشد 75 دلاری آن را نشان می‌دهد. براساس تحلیل فیبوناچی، در صورتی که قیمت ارز دیجیتال مذکور از محدوده مقاومتی هزار و 907 دلاری عبور کند، امکان رشد بیشتر آن وجود خواهد داشت.

آریاک سفر

ریپل یکی دیگر از رمزارزهای مورد توجه معامله گران بازار است که این روزها توکن بومی آن به محبوب‌ترین بازار رمزارزها مبدل شده است. براساس داده‌های پلتفرم تحلیلی سانتیمنت، ارز دیجیتال بومی شرکت بلاک چین ریپل طی 19 روز گذشته رشد قیمت قابل توجهی داشته و توانسته نظر کاربران زیادی را به خود جلب کند. افزایش قیمت این رمزارز طی مدت زمان مذکور نزدیک به 22 درصد اعلام شده است.

هم اکنون قیمت لحظه‌ای ارز دیجیتال ریپل نسبت به روز گذشته 0.22 درصد کم شده و به مرز 0.52 دلار رسیده است. بررسی قیمت ارز دیجیتال امروز نسبت به یک هفته اخیر رشد 11.1 درصدی آن را نشان می‌دهد. براساس تحلیل فیبوناچی، در صورتی که قیمت ارز دیجیتال مذکور از محدوده مقاومتی 0.52 دلار عبور کند، امکان رشد بیشتر آن دور از انتظار نخواهد بود.

منبع: اکسکوینو، پلتفرم خرید و فروش ارزهای دیجیتال و کیف پول رمزارز ها

انتهای پیام

مرتبط با : اکسکوینو
نرم افزار حسابداری
ایمالز
آریاک سفر
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز