قیمت روز ارز دیجیتال 20 خرداد 1402/ ژائو بازار رمزارزها را بهم ریخت

ارز دیجیتال-کاماپرس

بازار رمزارزها بعد از انتشار خبر شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا علیه چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل بایننس، ریزشی شد. این موضوع کاهش قیمت ارز دیجیتال مهم بازار و دیگر رمزارزها را در پی داشت. اما اندکی بعد بازار بهبود پیدا کرد و امروز مجددا این بخش تحت تاثیر اخبار مربوط به شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار در مدار نزولی حرکت کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، دادگاهی در پایتخت آمریکا به درخواست کمیسیون بورس و اوراق بهادار این کشور در روز چهارشنبه ژائو را احضار کرد و بار دیگر تلاطمی در بازار رمزارزها به راه افتاد. به نظر برخی از کارشناسان کاهش قیمت ارز دیجیتال معروف بازار در روز جاری به دلیل انتشار همین خبر رخ داد. براساس اعلام نهادهای قانونی کشور آمریکا، در صورتی که ژائو ظرف بیست و یک روز آینده به دادگاه مراجعه نکرده و از خود در برابر اتهامات وارده دفاع نکند، روند قضایی به شکل پیش فرض علیه وی اتفاق خواهد افتاد. وی در یک پست توییتری نسبت به واکنش‌های زیاد درباره این احضاریه بیان کرده که به من گفته شده این احضاریه بخشی از روند قضایی رسیدگی به شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار است. به این ترتیب این مورد جدیدی نیست. همچنین به من اعلام شده که نیازی به حضور شخصی در دادگاه نخواهد بود. پس جای هیچ ترس و نگرانی وجود ندارد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

به هر حال تحت تاثیر این خبر قیمت لحظه‌ای ارز دیجیتال بیت کوین، اتریوم و دیگر رمزارزها نوسانی شد. هم اکنون قیمت اتریوم نسبت به روز قبل 90 دلار کاهش پیدا کرده و به مرز هزار و 744 دلاری رسیده است. براساس مشاهدات، قیمت ارز دیجیتال امروز نسبت به یک هفته گذشته 145 دلار نزول پیدا کرد. طبق تحلیل کلاسیک، در صورتی که قیمت ارز دیجیتال مذکور از محدوده مقاومتی اولیه هزار و 818 دلاری عبور کند، احتمال رشد آن افزایش پیدا خواهد کرد.

راز آسمان پایتخت

نرخ ریپل نیز در روز جاری دچار کاهش شد. قیمت لحظه‌ای ریپل نسبت به روز گذشته 8.66 درصد کاهش پیدا کرده و به مرز 0.49 دلار رسیده است. نگاهی به قیمت ارز دیجیتال امروز کاهش 5.34 درصدی آن را نسبت به یک هفته اخیر نشان می‌دهد. براساس تحلیل کلاسیک، در صورتی که قیمت ارز دیجیتال مذکور از محدوده مقاومتی 0.52 دلار عبور کند، امکان صعود بیشتر آن فراهم خواهد شد.

منبع: اکسکوینو، پلتفرم خرید و فروش ارزهای دیجیتال و کیف پول رمزارز ها

انتهای پیام

مرتبط با : اکسکوینو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز