قیمت بلیط هواپیما مشهد تهران

لست سکند

پرواز مشهد تهران دو شهر مهم و کلیدی کشور را به یکدیگر پیوند می‌دهد و از این روست که یک پرواز مهم و راهبردی به شمار می‌رود. بلیط هواپیما مشهد تهران وسیله سفر از پایتخت مذهبی کشور به پایتخت سیاسی است!

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار گردشگری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس به نقل از ره بال آسمان، بلیط هواپیما مشهد تهران یکی از پرفروش‌ترین بلیط‌‌هاست. گردشگران تهرانی که برای زیارت و سیاحت به مشهد رفته‌اند، این بلیط را برای بازگشت به تهران خریداری می‌کنند. از سوی دیگر، بسیاری از اهالی مشهد نیز با اهداف گوناگونی به سمت پایتخت می‌آیند و از این رو، بلیط هواپیما تهران مشهد را می‌خرند.

صاحبان کسب و کار، مدیران ادارات، گردشگران و… همه و همه ممکن است با پرواز مشهد تهران سر و کار داشته باشند. به همین دلیل در ادامه قیمت بلیط هواپیما مشهد تهران بررسی خواهد شد؛

بلیط هواپیما مشهد تهران ارزان را چه زمانی بخریم؟

در زمان مناسبت های مذهبی، آخر هفته ها و تعطیلات سراسری چند روزه، سفرهای بین تهران و مشهد متقاضیان بیشتری می‌یابد و نتیجه این رشد تقاضا، افزایش قیمت بلیط هواپیما مشهد تهران است. همچنین در فصل‌های معتدل سال مانند بهار و پاییز هم افزایش قیمت بلیط هواپیما تهران مشهد رخ می‌دهد. در نقطه مقابل در فصل های سرد سال مثل زمستان و در روزهای میانی هفته، سفرهای بین تهران و مشهد کاهش پیدا کرده و در نتیجه بلیط هم ارزان‌تر می‌شود.

راز آسمان پایتخت

کدام فرودگاه‌ها؟

فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد، آن فرودگاهی است که برای پرواز مشهد تهران باید به آنجا رفت. در تهران نیز، پرواز مشهد تهران در فرودگاه مهرآباد به زمین می‌نشیند، چراکه این پرواز یک پرواز داخلی است.

مدت زمان پرواز مشهد تهران

طول پرواز مشهد به تهران چیزی در حدود یک ساعت و نیم زمان می‌برد. درواقع؛ فاصله هوایی میان شهرهای تهران و مشهد 741 کیلومتر بوده و فاصله زمانی آن یک ساعت و بیست و پنج دقیقه است. در ادامه قیمت بلیط پرواز مشهد تهران قابل مشاهده است؛

انتهای پیام

مرتبط با : ره بال آسمان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز