قیمت بلیط هواپیما تهران مشهد چند؟

لست سکند

مسیر پرواز تهران مشهد را شاید بتوان پرترددترین مسیر پروازی داخلی دانست؛ از همین روست که بلیط هواپیما تهران مشهد نیز یکی از پرفروش‌ترین بلیط‌هاست و چندین خط پروازی برای آن وجود دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ گردشگری و تفریح، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، همه روزه، ده‌ها پرواز چارتر، سیستمی و لحظه آخری از تهران راهی مشهد می‌شوند. حالا که انبوهی از پروازها در این مسیر هوایی یک ساعت و نیمه وجود دارد، حتما تنوع قیمت بلیط‌ها نیز قابل توجه است و خرید بلیط هواپیما تهران مشهد فوت و فن‌های خاصی دارد. در ادامه به این موضوع می‌پردازیم؛

در پایان این مطلب، جدولی از پروازهای تهران به سمت مشهد قابل مشاهده است که تنها تفاوتشان در قیمتشان است. این اختلاف قیمت آنقدر زیاد است که در روزهایی از سال اختلاف قیمت ارزان‌ترین و گران‌ترین بلیط، به بیش از دو یا سه برابر می‌رسد.

نوع ایرلاین، نوع پرواز چارتر و سیستمی، ساعت پرواز، کلاس‌نرخی بلیط و از همه مهم‌تر زمان سفر و نوع بلیط اکونومی یا بیزینسی همه و همه بر قیمت بلیط هواپیما تهران مشهد تاثیر دارند. هر چه این عوامل، از نظر کیفی در سطح بهتری قرار بگیرند، قیمت بلیط نیز افزایش می‌یابد.

راز آسمان پایتخت

البته باید به این نکته نیز توجه داشت که بهترین بلیط، بلیطی است که به ازای کمترین قیمت بیشترین خدمات را دریافت کنیم؛ پس لزوما ارزان‌ترین بلیط، گزینه اول نیست!

اما اگر کسی به دنبال کمترین قیمت بلیط برای سفر از تهران به مشهد باشد، پیشنهاد می‌شود که ایام خارج از مناسبت‌های مذهبی و تعطیلات رسمی را برای سفر به مشهد انتخاب کند. همچنین قیمت بلیط در اواسط هفته ارزان‌تر از بلیط روزهای آخر هفته است.

پرفروش ترین بلیط هواپیما تهران مشهد

بلیط چارتر تهران مشهد را پرفروش‌ترین بلیط این مسیر است چراکه متقاضی سفر در این مسیر بسیار زیاد است و به همین دلیل چارترکننده‌ها پروازهای زیادی را چارتر می‌کنند. اگر در بازه‌های زمانی کم‌سفر باشیم، قیمت بلیط چارتر تهران مشهد نزدیک به حداقل قیمتی تعیین می‌شود که سازمان هواپیمایی کشوری تعیین کرده است. برعکس، قیمت بلیط هواپیما چارتر در بازه‌های زمانی پرسفر، نزدیک به حداکثر قیمت سازمان هواپیمایی کشوری تعیین می‌شود.

گفتنی است که همچون دیگر مسیرها، قیمت بلیط هواپیما تهران مشهد نیز برای کودک 2 تا 12 سال معمولاً معادل 50 تا 70درصد قیمت بلیط بزرگسال است. همچنین قیمت بلیط نوزاد در مسیر تهران مشهد، معادل 10درصد قیمت بلیط بزرگسال محسوب می‌شود.

در ادامه قیمت بلیط هواپیما تهران مشهد قابل مشاهده است؛

انتهای پیام

مرتبط با : ره بال آسمان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز