قیمت اجاره روزانه نیسان جوک در کیش 2 شهریور 1401

تورهای مسافرتی لحظه آخر

هیجان رانندگی با انواع مختلف خودرو لوکس مانند نیسان جوک تجربه‌ای است که حتی اگر از نظر مالی توان خرید خودروهای گران قیمت شخصی داشته باشید، همیشه امکان‌پذیر نیست. اجاره خودرو فرصتی است تا برای مدت کوتاهی در سفر از این تجربه لذت‌بخش بهره‌مند شوید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رنت خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، اجاره انواع خودرو لوکس مانند نیسان جوک در شهرهای گردشگرپذیر مانند کیش علاوه بر آن‌که سبب راحتی و آسودگی سفر شما می‌شود؛ بلکه با گشت و گذار با یک خودرو لوکس فول آپشن در جزیره، لذت سفر را چند برابر می‌کند. نیسان جوک یکی از انواع خودروهای لاکچری محبوب و خوش‌قیمت در جزیره کیش است؛ کاماپرس در ادامه به بررسی شرایط و قیمت روزانه اجاره این خودرو می‌پردازد.

شرایط اجاره نیسان جوک در کیش

اجاره نیسان جوک در کیش از طریق مجموعه سعادت رنت و در رنگ‌های بسیار متنوع و زیبا امکان‌پذیر است. برای اجاره این خودرو در کیش تنها کافی است به شکل آنلاین یا تماس تلفنی اقدام به رزرو خودرو کرده و پس از تحویل مدارک، خودرو اجاره شده را در زمان و مکان مورد نظر خود از جمله دفتر شرکت، فرودگاه یا هرمکان دیگر تحویل بگیرید.

نیسان جوک به مانند سایر خودروها در شرایطی کاملا سالم و با ظاهری تمیز و کارواش شده به مشتری تحویل می‌شود. ضمن این‌که خودرو قبل از تحویل از نظر فنی چک شده و به شکل فول ایربگ است. البته توجه داشته باشید که در صورت کرایه نیسان جوک در کیش هرگونه هزینه جریمه یا خلافی، بنزین مصرفی و تصادف و خسارت‌های وارده بر عهده خود مشتری است.

راز آسمان پایتخت

برای اجاره نیسان جوک در کیش چه مدارکی لازم است؟

برای رنت نیسان جوک در کیش باید ابتدا به عنوان ضمانت، چکی به مبلغ خودرو به مجموعه تحویل دهید؛ با وجود این، در صورت نداشتن چک، می‌توانید مبلغ 5 میلیون تومان ودیعه نقدی پرداخت کنید؛ بدیهی است که این مبالغ با عودت خودرو به شما برگشت داده می‌شود. ضمن این‌که پرداخت مبلغ 300 هزار تومان برای بلوک شدن در شرکت تا مدت یک ماه برای محاسبه خلافی ضروری است. دیگر مدارک لازم برای اجاره نیسان جوک شامل کپی کارت شناسایی و گواهینامه رانندگی است.

قیمت اجاره روزانه نیسان جوک در کیش

حداقل مدت اجاره نیسان جوک در کیش ، 24 ساعت یا یک روز است. قیمت اجاره روزانه این خودرو 800 هزار تومان است که برای یک خودرو لوکس با این امکانات قیمت مناسبی است.

اگر به دنبال اجاره خودروهای لوکس دیگر در کیش یا اجاره خودرو با قیمت ارزان هستید، قیمت اجاره روزانه سایر مدل‌ها در ادامه آمده است؛

انتهای پیام

مرتبط با : سعادت رنت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز