قیمت اجاره روزانه خودروهای خارجی در کیش

اجاره خودرو ارزان در دبی-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

قیمت اجاره روزانه خودروهای خارجی در کیش تقریبا از یک میلیون و 750 هزار تومان شروع می شود و تا 120 میلیون تومان نیز می‌رسد.

به گزارش کاماپرس، با توجه به افزایش هزینه حمل و نقل در کیش بسیاری از مسافران ترجیح می‌دهند که خودرو اجاره کنند. تا ضمن مدیریت هزینه، بتوانند راحت‌تر به گشت و گذار در جزیره بپردازند.

در این گزارش به قیمت اجاره خودروهای خارجی در کیش پرداخته شده‌است.

بیشتر بخواید:

راز آسمان پایتخت

اجاره اپتیما

برای اجاره اپتیما متقاضی باید ابتدا 10 میلیون تومان به عنوان ضمانت نزد شرکت امانت بگذارد. همچنین اجاره این خودرو برای 2 تا 6 روز با قیمت 2 میلیون و 350 هزار تومان در کیش ممکن است. در صورتی که تعداد روزهای اجاره به بیش از 7 روز برسد هزینه اجاره روزانه این خودرو به 2 میلیون و 320 هزار تومان کاهش می‌یابد. در ادامه اگر تعداد روزهای اجاره این خودرو به بالای 20 روز برسد هزینه اجاره به 2 میلیون و 290 هزار تومان نیز می‌رسد.

اجاره نیسان جوک

ضمانت اجاره این خودرو 7 میلیون تومان است. متقاضی باید برای اجاره 2 تا 6 روز این خودرو مبلغ یک میلیون و 750 هزار تومان پرداخت کند. اجاره 7 تا 20 روز این خودرو روزانه یک میلیون و 720 هزار تومان است. در اجاره بالای 20 روز هزینه اجاره روزانه نیسان جوک به یک میلیون و 690 هزار تومان می‌رسد.

اجاره فورد موستانگ

اجاره این خودرو به امانت 15 میلیون به عنوان ضمانت نزد شرکت نیاز دارد. پس از آن متقاضی باید برای اجاره 2 تا 6 روز مبلغ 4 میلیون و 500 هزار تومان روزانه بپردازد. در صورت افزایش روزهای اجاره به بیش از 7 روز مبلغ اجاره روزانه 30 هزار تومان کمتر می‌شود. در نهایت برای اجاره بالای 20 روز متقاضی روزانه 4 میلیون و 400 هزار تومان پرداخت خواهد‌ کرد.

اجاره بی ام و

اجاره این خودرو به 30 میلیون تومان ضمانت نیاز دارد. همچنین اجاره روزانه این خودرو برای مدت 2 تا 6 روز 12 میلیون و 500 هزار تومان است. در صورت افزایش تعداد روزهای اجاره هزینه هر روز اجاره به 12 میلیون تومان خواهد‌ رسید. اجاره این خودرو برای 20 روز به بالا، هزینه اجاره را تا 11 میلیون و 500 هزار تومان در روز کاهش می‌دهد.

اجاره لامبورگینی هوراکان

اجاره این خودرو به 100 میلیون تومان ضمانت نیاز دارد. همچنین فرد برای هر روز اجاره این خودرو در بازه زمانی 2 تا 6 روز باید روزانه 120 میلیون تومان پرداخت کند. در صورت افزایش تعداد روزهای اجاره به بیش از 7 روز اجاره روزانه 5 میلیون تومان کاسته می‌شود. در نهایت برای اجاره بالای 20 روز اجاره هر روز 110 میلیون تومان خواهد‌ بود.

انتهای پیام

مرتبط با : اجاره خودرو کافه رنتسعادت رنت

اوج آرام
دادپویان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز