قیمت اجاره روزانه موستانگ در کیش 1 شهریور 1401

تورهای مسافرتی لحظه آخر

مسیر سفر به اندازه رسیدن به مقصد مهم است؛ اجاره انواع خودرو لوکس مثل موستانگ می‌تواند حتی یک سفر معمولی را به یک سفر خاطره‌انگیز تبدیل کند. بسیاری از افراد حتی با داشتن ماشین شخصی، اجاره یک خودرو لوکس و تشریفاتی را برای سفر خود ترجیح می‌دهند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رنت خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروزه اجاره خودرو پس از رسیدن به مقصد، برای گشت و گذار در شهر بسیار رایج است. از مزیت‌های اجاره خودرو به‌جای وسایل حمل و نقل عمومی مانند تاکسی، علاوه بر تجربه رانندگی با یک خودرو لوکس، کاهش هزینه‌های مرتبط و در اختیار بودن خودرو و زمان شما است. اجاره موستانگ در کیش به عنوان یک ماشین لاکچری و لوکس با استقبال خوبی رو به رو شده است. کاماپرس در ادامه به بررسی شرایط و قیمت اجاره روزانه موستانگ در کیش می‌پردازد.

شرایط اجاره موستانگ بدون راننده در کیش

اجاره موستانگ به عنوان یکی از انواع خودروهای لاکچری و لوکس با رنگ بسیار جذاب و آپشن‌های بی نظیر با قیمتی بسیار مناسب در مجموعه سعادت رنت امکان‌پذیر است. برای رنت موستانگ در کیش مشتری می‌تواند از دو طریق تماس تلفنی و آنلاین اقدام به رزرو کرده و پس از ارسال پیش فاکتور از سوی مجموعه، مدارک لازم را ارسال کند. موستانگ اجاره شده در مکان  و زمان مشخص از سوی مشتری تحویل می‌گردد.

برای کرایه موستانگ در کیش توجه داشته باشید که هرگونه جریمه یا خلافی، بنزین مصرفی و هزینه خسارت و تصادف بر عهده مشتری است. با وجود این، اگر هزینه‌ای در اثر فرسودگی خودرو مانند پنچری بر خودرو مورد نظر وارد شود، بر عهده شرکت است.

راز آسمان پایتخت

تحویل موستانگ در کیش

تحویل و عودت موستانگ اجاره شده در کیش، در دفتر شرکت، فرودگاه یا هر مکان دیگری که مشتری مایل باشد، صورت می‌گیرد. خودرو اجاره شده دارای ظاهری کاملا سالم و کارواش شده است. ضمن این‌که موستانگ نیز به مانند سایر خودروها فول ایربگ بوده و قبل از تحویل از نظر فنی چک می‌شود.

مدارک لازم برای اجاره موستانگ در کیش

مدارک لازم برای اجاره موستانگ در کیش شامل کپی کارت شناسایی، گواهینامه رانندگی و چک به مبلغ ارزش کل خودرو است. با این حال در صورت نداشتن چک می‌توانید مبلغی در حدود 9 میلیون تومان را به عنوان ضمانت نزد شرکت بسپارید، این مبلغ پس از بازگشت خودرو به شما بازگردانده می‌شود. دیگر

قیمت اجاره روزانه موستانگ در کیش

حداقل مدت اجاره موستانگ در کیش 24 ساعت یا یک روز بوده و قیمت اجاره آن نیز به شکل روزانه حساب می‌شود. این قیمت در حال حاضر 2 میلیون و 490 هزار تومان است.

قیمت اجاره روزانه خودروهای دیگر در کیش و سایر شهرها نیز در ادامه آمده است؛

انتهای پیام

مرتبط با : سعادت رنت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز