قیمت آپارتمان در پونک و سردار جنگل چند؟

لست سکند

گزارش های میدانی از بازار مسکن شمال غرب پایتخت حکایت از آن دارد که قیمت هر مترمربع واحد مسکونی در منطقه پونک و سردارجنگل بین 35 تا 50 میلیون تومان متغیر است.

به گزارش کاماپرس، اگر سری به بنگاه های املاک منطقه منطقه پونک بزنید با قیمت های نجومی مسکن مواجه می شوید، به عنوان نمونه یک واحد 87 متری در شهرک هما، با امکاناتی چون دو پارکینگ، استخر، سالن اجتماعات، حیاط دو هزارمتری و… 4میلیارد و 350 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.
به گفته مشاوران املاک قیمت مسکن طی 6 ماه گذشته رشد قابل توجهی داشته است و همین موضوع رکود بازار مسکن را تشدید کرده است البته با ناامیدی مردم از بورس طی هفته های اخیر، پیش بینی می شود که بخشی از نقدینگی به سمت بخش مسکن حرکت کند.

رشد چشمگیر قیمت ها

به گزارش اقتصاد آنلاین، همه مشاوران املاک بر افزایش حداقل 25 درصدی قیمت مسکن نسبت به سال گذشته اتفاق نظر داشته‌اند و مقایسه قیمت‌ها با دی ماه 98 این موضوع را تصدیق می‌کند.
برای مثال قیمت هر متر مربع در گلزار بین 40 تا 45 میلیون تومان است در حالی که 7 ماه پیش حدودا متری 30 میلیون تومان بوده‌است یا در حیدری مقدم هفت ماه پیش هر متر مربع 26 میلیون تومان بود اما اکنون به متری41 میلیون تومان هم رسیده‌است.
یکی از مشاوران املاک پونک می گوید: همیلا، بلوار کمالی و… از مناطق گران منطقه هستند که در همیلا تا متری52 میلیون تومان هم املاک قیمت‌گذاری می‌شود اما سردار جنگل از محله‌های کمی ضعیف‌تر در منطقه پونک است.

راز آسمان پایتخت

یکی دیگر از مشاوران املاک اظهار می گوید: یک واحد 106متری در سردار جنگل متری 43 میلیون تومان است که در شهریور ماه 98 هر متر مربع از این منطقه حدودا 16 میلیون تومان بود که این حاکی از 3 برابر شدن قیمت مسکن در کمتر از یک سال است، البته قیمت‌ها ثابت نیستند و واحد 105متری دیگری در همین منطقه متری 37میلیون تومان قیمت‌گذاری شده و دلیل تفاوت قیمت، امکانات موجود در ملک است که خریدار باید بسته به نیاز خود انتخاب کند.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز