قوانین عجیب و غریب برای گردشگران

لست سکند

گردشگران پس از ورود به کشور مقصد خود باید تمام قوانین آن را، هر چقدر هم که عجیب باشد، رعایت کنند. چرا که در غیر این صورت مطابق با قوانین همان کشور محاکمه خواهند شد. این مجازات‌ها می‌تواند شامل سال‌ها زندان یا حتی اعدام باشد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

سوئد

در کشور سوئد رقصیدن در ملأ عام تنها در مکان‌های مشخص شده مجاز است و افرادی که در یک مکان غیرمجاز شروع به رقصیدن کنند ممکن است با مقامات به مشکل بخورند. صحبت هایی در مورد لغو این قانون شده، اما هنوز هم به قوت خود باقی است. تا سال ۲۰۲۰، چندین رستوران‌ به خاطر این موضوع جریمه شدند.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

ایتالیا

ایتالیا سالانه پذیرای میلیون‌ها بازدید کننده است، این موضوع دولت این کشور را مجبور کرده تدابیری را برای کنترل جمعیت گردشگران در نظر بگیرد. برای مثال غذا خوردن در عموم در فلورانس می‌تواند تا ۵۰۰ یورو جریمه به همراه داشته باشد.

سنگاپور

این کشور اغلب به دلیل داشتن قوانین بهداشتی سفت و سخت شناخته شده، اما یکی از جالب توجه‌ترین آن‌ها ممنوعیت آدامس جویدن در مکان‌های عمومی است. در صورت عدم تخلیه تفاله آدامس در زباله، جریمه بزرگی در انتظار متخلفان است.

کرواسی

طبق قوانین این کشور اروپایی، اگر یکی از مقامات شخصی را در حال خوابیدن روی نیمکت دستگیر کند حق جریمه کردن او را در اختیار دارد. گفته می‌شود در صورت خروپف کردن مبلغ این جریمه بیشتر خواهد شد.

آلمان

در «اتوبان» معروف آلمان هیچ محدودیت سرعتی وجود ندارد و پلیس تحت هیچ شرایطی وسیله نقلیه رانندگان را متوقف نخواهد کرد.

اسپانیا

اگر یک مقام قانونی مچ شما را در حین شستن موها با شامپو در سواحل اسپانیا بگیرد می‌تواند تا ۷۵۰ یورو جریمه برایتان بنویسد.

یونان

یونان به‌عنوان کشوری با پیشینه تاریخی غنی، سالانه توریست‌های زیادی را می‌پذیرد. یکی از قوانینی که مقامات یونان برای حفظ بناهای باستانی انجام داده‌اند، نپوشیدن کفش‌های پاشنه بلند هنگام بازدید از مکان‌های معروف است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز