قبل از سفر به سرسبزترین منطقه شمالی کشور هتل مناسب رزرو کنید

تورهای مسافرتی لحظه آخر

گلستان سرزمین آبشارهای زیبا است و علاوه بر آن جاذبه‌های تاریخی زیادی دارد. مجموع جذابیت‌های این خطه سبب شده تا گردشگران زیادی به این منطقه جذب شوند. با توجه به نزدیک شدن به فصول مناسب برای سفر به استان گلستان، بهتر است رزرو هتل انجام شود تا هنگام سفر به این منطقه مشکلی به وجود نیاید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، یکی از جاذبه‌های گلستان، شهر گرگان است که به عنوان مرکز این استان شناخته می‌شود. این شهر به دلیل داشتن آثار تاریخی زیبایی مثل مدرسه عمادیه، تپه باستانی قلعه خندان و کاخ موزه گرگان مورد توجه مشتریان قرار دارد. اطراف این شهر، طبیعت بی‌نظیری مانند پارک جنگلی النگدره و ناهارخوران وجود دارند که از جمله مشهورترین و زیباترین جاذبه‌های طبیعی استان گلستان محسوب می‌شوند. گذشته از طبیعت جذاب این منطقه، خوراکی و غذاهای خوش رنگ گلستانی نیز زبانزد خاص و عام هستند. گرگان به پایتخت جگرکی‌های ایران معروف شده و پاتوق افرادی است که به این خوراکی علاقه زیادی دارند. با توجه به این توصیف‌ها و جاذبه‌هایی که ذکر شد در صورتی که مشتاق بازدید از گرگان و طبیعت اطراف آن هستید، می‌توانید هم اکنون با رزرو هتل به صورت آنلاین و جمع کردن لوازم مورد نیاز، سفر خود را آغاز کنید.

هتل آذین

یکی از هتل‌های قدیمی شهر گرگان هتل آذین نام دارد که در مسیر جاده تهران به گرگان ساخته شده و بالغ بر 20 سال قدمت دارد. ویو این هتل از یک طرف دشت ترکمن و از طرف دیگر مناظر جنگل‌های زیبای گرگان است. هتل آذین 32 واحد دارد و مسافران به تناسب نفرات و میزان هزینه‌ای که برای سفر خود در نظر گرفتند، این امکان را دارند یکی از اتاق‌های یک یا دو یا سه تخته را انتخاب کنند. در صورتی که فردی با خانواده خود به گرگان سفر کرده باشد، رزرو سوئیت‌های هتل آذین بهترین گزینه است. این هتل چهار ستاره امکانات رفاهی لازم را در اختیار مسافران قرار می‌دهد.

هتل آذین گرگان-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

هتل شهاب ناهار خوران

یکی از هتل‌های جاده ناهارخواران، هتل شهاب است که معمولا بین مسافران پروپاقرص گرگان شناخته شده است. این هتل در نزدیکی جاذبه‌های طبیعی و پرطرفدار منطقه جنگلی ناهارخوران و النگدره قرار گرفته و به همین دلیل مسافران زیادی به آن توجه دارند. گذشته از این جاذبه‌های طبیعی، در حوالی این هتل یک رستوران مجهز و مرکز تفریحی وجود دارد. این هتل تقریبا 15 دقیقه با مرکز شهر گرگان فاصله دارد، اما با این حال به دلیل جاذبه طبیعی گیرای اطرافش بسیاری از مسافران آن را برای اقامت انتخاب می‌کنند. این هتل دارای سوئیت‌های دو تخته معمولی و رویال است که نوع رویال امکانات رفاهی لوکسی دارد. هتل شهاب دارای رستوران دنج و کافی شاپ با منوی کامل از انواع فست فودها است. ضمنا این هتل تالار پذیرایی مجهزی دارد که افراد به منظور برگزاری مراسم‌های عروسی، کاری، کنفرانس‌ها، سیمنارها و مراسم‌های مختلف خود می‌توانند آن را رزرو کنند.

هتل قصر بوتانیک

یکی از هتل‌های نوساز شهر گرگان، هتل پنج ستاره قصر بوتانیک است که از سال 1393 در خدمت مسافران گرگانی است. ساختمان مجلل این هتل در دل باغ قرار گرفته و 72 واحد اقامتی دارد. قرارگیری ساختمان هتل قصر بوتانیم در دل باغ باعث شده تا تمامی واحدهای اقامتی آن دارای مناظر جذابی باشند. این هتل امکانات رفاهی خاص و مناسب دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به سالن بدنسازی، بیلیارد، زمین تنیس و مسیر دوچرخه سواری اشاره کرد. مسافران گرگان به منظور بهره گیری از امکانات رفاهی خاص هتل قصر می‌توانند اتاق دولوکس دو تخته آن را رزرو کنند که ویو بسیار زیبایی نیز دارد.

هتل های گرگان-کاماپرس

تمامی این هتل ها را می‌توان از طریق سایت سفرانه به صورت آنلاین رزرو کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : سفرانه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز