عوامل موثر روی رشد محبوبیت و قیمت بیت کوین کدام است؟

لست سکند

مطالعات اخیر کریپتو کوانت نشان دهنده این است که هر چه اشتیاق برای معاملات بیت کوین بیشتر شود، قیمت این ارز دیجیتال افزایش پیدا می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ روز، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید

به گزارش کاماپرس، قصد موسسه بلک راک برای راه اندازی صندوق قابل معامله گزاری بیت کوین و مسائل این چنینی روی افزایش اشتیاق معامله گران برای خرید بیشتر بیت کوین و به تبع قیمت آن موثر است. در حال حاضر علاقه چندانی نسبت به خرید و فروش این رمزارز نیست و هیچ فشار خریدی در بازار این ارز دیجیتال نیست، اما احتمال رشد علاقمندی به بازار بیت کوین و تداوم صعود آن در آینده نزدیک وجود دارد. شرایط کنونی فرصت مناسبی برای سرمایه گذاران تازه وارد محسوب می‌شود، زیرا به معنای آن است که این افراد هنوز فرصت ورود به بازار را دارند و خرید در چنین حالتی برایشان مقرون به صرفه است. اما گذشته از مورد مذکور، مسائلی مثل سرمایه گذاری نهادی، پذیرش انبوه، شرایط اقتصاد کلان، مقررات دولت‌های مختلف درباره بیت کوین و پیشرفت‌های فناوری نیز روی نرخ ارز دیجیتال معروف موثر هستند. مثلا در صورتی که تحولات نظارتی منعطف‌تر شده یا مقررات واضح و مثبتی درباره بازار رمزارزها وضع شود، احتمالا نرخ بیت کوین رو به صعود خواهد رفت. پس هنگام بررسی بازار بیت کوین و پیش بینی این بخش باید تمام این موارد را در نظر گرفت و سپس برای خرید و ذخیره سازی بیشتر یا فروش اقدام کرد.

آخرین باری که محبوبیت بیت کوین به صورت چشم گیری افزایش داشت مربوط به اوایل نوامبر سال 2021 بود. اما مدت کوتاهی بعد از رشد گسترده محبوبیت بیت کوین، سطح دارایی در این بازار رکود پیدا کرد. اکنون معامله گران امیدوار هستند تا در آینده محبوبیت این رمزارز بیشتر شود و به تبع آن وضعیت قیمت این رمزارز بهبود پیدا کند.

اهمیت بیت کوین در بازار رمزارزها و معامله آن در درگاه معتبر

بیت کوین در هر شرایط و قیمتی ارز دیجیتال پیشتاز بازار است و هرگونه تحرک قیمتی این رمزارز روی نرخ ارزهای دیجیتال و به طور کلی شرایط بازار کریپتو اثر می‌گذارد. به همین دلیل همواره مورد توجه معامله گران قرار دارد و تحرکات آن به دقت مورد بررسی قرار می‌گیرد.

راز آسمان پایتخت

افرادی که مایل به معامله بیت کوین یا دیگر ارزهای دیجیتال هستند باید از طریق درگاه معتبر و مطمئنی به این کار مشغول شوند تا امنیت دارایی و هویت آن‌ها حفظ شده و دچار مشکل نشوند.

خرید و فروش بیت کوین در وبسایت صرافی

ایرانیان امکان بهره‌گیری از خدمات صرافی‌های رمزارزی معروف سطح جهان را ندارند اما می‌توانند از طریق سایت‌های داخلی و میانبرهایی به معامله بیت‌کوین و دیگر ارزهای دیجیتال بپردازند. البته تمامی سایت‌های ایرانی نیز معتبر نیستند و برخی از آن‌ها به قصد کلاهبرداری و پولشویی شکل گرفته‌اند.

در صورتی که مایل به انجام معاملات رمزارزی از یک بستر ایرانی معتبر هستید، این امکان را دارید تا به سایت صرافی مراجعه کنید. صرافی، یکی از درگاه‌های معتبر ایرانی در حوزه رمزارزها است که بستری سریع و امن برای ایرانیان محسوب می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : صرافی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز