عملکرد واله در سه ماهه سال جاری

«شرکت واله اس‌آ» از لحاظ درآمدی در سه ماه نخست امسال برای خود رکوردی معادل 35/8 میلیارد دلار ثبت کرد؛ بنا بر اعلام رویترز این مبلغ پیش از کسر بهره، مالیات و استهلاک و هزینه‌هایی از این قبیل است.

به گزارش کاماپرس، میزان درآمد این مجموعه بسیار بیشتر از پیش بینی‌های شرکت ریفاینیتیو است. همچنین از نظر سالیانه نیز رشد درآمدی واله اس‌آ در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته بسیار چشم گیر به نظر می‌آید. اطلاعات به دست آمده قبلی، نشان دهنده کاهش 17 درصدی درآمد این مجموعه در نیمه اول سال 2020 در مقایسه با دوره مشابه آن در سال گذشته‌اش بود. با این حال این مجموعه در سال جاری در خصوص کسب درآمد رکورد بزرگی را ثبت کرد.

رقم پیش بینی ریفاینیتو برای واله در سه ماه سال جاری میلادی، 06/5 میلیارد دلار بود. اما بر اساس اطلاعات منتشر شده، درآمد کسب شده توسط این شرکت بیشتر از رقم تخمین زده شده و معادل 06/5 دلار اعلام شد. البته این مجموعه مدعی شده در ماه‌های مذکور تقاضای زیادی برای مواد اولیه فولاد سازی در چین و همچنین دیگر بازارها وجود داشت. همچنین واله در این خصوص یک پریمیوم 30/8 دلاری بر روی هر تن سنگ آهن دانه بندی شده و گندله تولیدی مجموعه خود گرفت. از لحاظ رقم دریافتی، این مبلغ بسیار بیشتر از سه ماهه آخر سال گذشته آن بود.

واله یکی از مجموعه‌هایی بوده که در دوران همه گیری کرونا با مدیریت برنامه‌ها، عواقب ناشی از وقوع این بیماری را بر روی تولیدات و عملکرد مجموعه خود کاهش داد. با وجود کاهش درآمد در اوایل وقوع این بیماری ولی شرایط را تعدیل کرده و به تولید خود ادامه داد. کاهش تولید در معدن خلیج ویوسی و به تعویق انداختن برنامه‌های نگهداری کارخانه فرآوری زغال سنگ در موزامبیک از جمله اقدامات این مجموعه در دوران همه گیری کرونا است.

بعضی دستاوردهای سال گذشته واله

راز آسمان پایتخت

این مجموعه در سال گذشته بر افزایش تولید سنگ آهن این مجموعه به موجب تولید معادن آن خبر داد. واله انتظار خود را بر تولید سنگ آهن تا 400 میلیون تن در سال اعلام کرد.

همچنین این شرکت سال قبل با شرکت نینگبو ژشان در پروژه بندری شولانگهو چین مشارکت داشت. بر اساس اطلاعات موجود با اجرای این پروژه، ظرفیت جابجایی سنگ آهن در شرق این کشور تا 20 میلیون تن در سال بالا می‌رود.

واله اس‌آ یک مجموعه معدنی و فلزات برزیلی- چند ملیتی است. این شرکت در زمینه استخراج سنگ آهن، گندله، نیکل، منگنز، زغال سنگ، کائولینیت و مس و چند فلز دیگر فعالیت می‌کند. این مجموعه تقریباً در 30 کشور جهان حضور دارد. دفتر مرکزی آن در یکی از شهرهای ریو دو ژانیرو قرار گرفته است.

مرتبط با : والی اس ای
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز