عرضه دنا پلاس توربو اتوماتیک تا هفته آینده

لست سکند

دنا پلاس توربو اتوماتیک آپشنال تا پایان پاییز امسال با امکانات و استانداردهای جدید تولید انبوه و روانه بازار می‌شود.

به گزارش کاماپرس، ایران خودرو از ورود خودروی اتوماتیک جدید این شرکت به بازار خبر داده است. این محصول اتوماتیک، از موتور EF7_TC با حجم ۱۶۴۵ سی سی، قدرت ۱۵۰ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۲۱۵ نیوتن متر برخوردار است.

بر اساس آنچه ایران خودرو اعلام کرده این خودرو با نسخه‌های قبلی دنا تفاوت‌های خاصی دارد. قیمت این خودرو  همچنین توسط شورای رقابت ۵۸۹ میلیون و ۲۹۶ هزار و ۸۲۲ تومان تعیین شده که با احتساب هزینه‌های مالیات بر ارزش افزوده، بیمه، عوارض و غیره، قیمت تمام شده حدوداً ۶۶۰ میلیون تومان برآورد می‌شود.

بیشتر بخوانید:

این مدل جدید دارای موتوری با حجم 1.6 لیتراست که قدرت تولیدی آن به 150 اسب بخار می‌رسد. لذا پیشرفت خوبی را نسبت به نسخه دنا پلاس نشان می‌دهد. همچنین موتور 16 سوپاپه و سیستم انتقال قدرت آن اتوماتیک است.

راز آسمان پایتخت

از امکانات رفاهی این محصول جدید ایران خودرو می‌توان به کروز کنترل، سان‌روف برقی، سیستم ورود بدون کلید، سیستم راهنمایی، نمایشگر دما، مالتی‌مدیا و میرورلینک اشاره کرد. همچنین چهار کیسه هوا، ترمزهای دیسکی خنک‌شونده جلو، دستیار رانندگی در شیب‌ها و کنترل الکترونیک ثبات و کنترل کشش از امکانات ایمنی این محصول محسوب می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز