ریزش قیمت عجیب جدیدترین محصول ایران خودرو

لست سکند

تحویل ون هایما 7X از 23 آبان آغاز شده و طی این مدت قیمت این خودرو در بازار به شدت با ریزش روبرو بوده است.

به گزارش کاماپرس، گروه صنعتی ایران خودرو طی بازه زمانی 7 روزه، بیش از 100 دستگاه خودرو هایما 7X  را به صورت حضوری و غیرحضوری در اختیار مشتریان قرار داده است. این خودرو به عنوان اولین خودروی 7 نفره ایران خودرو در کلاس MPV و با 20 درصد ظرفیت داخلی سازی تولید شده است.

ویژگی‌های ون هایما 7X

هایما 7X  همچنین از ایمن‌ترین خودروهای موجود در بازار بوده که 5 ستاره ایمنی را از موسسه تست تصادف چین CNCAP دریافت کرده است. شش کیسه ایمنی هوا، سیستم هشدار کودک، دوربین دید 360 درجه، قابلیت فرمان پذیری صوتی برای سرنشینان جلو، در برقی صندوق عقب و سیستم کمکی پارک برخی از مهمترین ویژگی‌های این خودرو جدید به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

محصول جدید ایران خودرو، علاوه بر 12 رادار در اطراف، سیستم کروز کنترل تطبیقی داشته که بین سرعت 30 تا 150 کیلومتر فعال می‌شود.

به نقل از اخبار خودرو، با این حال شرایط بازار نشان داده که این مدل خودروها در ایران طرفداران زیادی ندارد. هایما 7X در ابتدای ورود به بازارحدود 1,800,000,000 تومان قیمت‌گذاری شده بود، ولی ظرف دو هفته با 200 میلیون تومان ریزش، با قیمت 1,600,000,000 تومان آگهی شده که البته هنوز نیز مشتری زیادی ندارد.

شایان ذکر است که قیمت شرکتی این خودرو 1,480,000,000 تومان بوده که طی هفته جاری ثبت‌نام آن به صورت آزاد و بدون محدودیت آغاز می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز